Căutare

Share this article

Prezentarea a fost expusă pe display, nu mai sunt necunoscute. Steve Jobs face cu mâna în semn de „rămas bun”…apoi pare că se împotmoleşte. Zâmbeşte şi pare că are o strălucire aparte în ochi. Steve Jobs se întoarce către mulţime, un moment teatral de amintire a ceea ce uitase: „One more thing…”. Iar mulţime înnebuneşte.

Cine nu a văzut măcar o prezentare susţinută de Steve Jobs? Toate arătau cam aşa la final:

Dar care dintre finalurile sale de prezentare începute cu „one more thing…” au avut cel mai mare impact?

Mă poţi vedea acum?

Apelurile audio sunt în continuare acceptate, însă în ultimii ani, apelurile video au cunoscut o cerere tot mai mare iar introducerea Face Time de către Apple la conferinţa WWDC din 2010 a reprezentat momentul cheie pentru această creştere. Da, existau unele limitări la început: prima versiune Face time era limitată să funcţioneze doar cu o reţea Wi-Fi şi nu cu o reţea de mobil şi era posibilă doar între două telefoane iPhone 4. Însă abilitatea de a purta conversaţii faţă în faţă cu apeluri video care funcţionau, a fost o schimbare subtilă a jocului şi doar doar un fel de grandomanie hi-tech pentru care lui Steve Jobs îi plăcea să spună „one more thing…” într-un ropot de aplauze.

Apple a stat pe margine când a avut loc revoluţia Netbook

Laptopurile MacBook erau deja populare, însă un moment final în faţa audienţei în octombrie 2008 a fost perfect pentru lansarea MacBook-ului „dintr-o bucată”. Acest MacBook era o structură metalică, însoţită de trackpad-uri multi-touch, cu un hardware sculptat dintr-un singur bloc de aluminiu.

Aceasta a fost perioada în care toată lumea credea că netbook-urile vor reprezenta următorul lucru măreţ şi în care se aştepta ca Apple să piardă din piaţă. În schimb au mizat pe un preţ mai mare şi pe o calitate mai bună. Apple a mai arătat încă o dată că preferă să păstreze standardele sus şi un aer aspiraţional pentru hardware-ul lor. Netbook-urile sunt acum o curiozitate, în timp ce MacBook-urile au ajuns să fie unele dintre cele mai bine vânsute laptopuri din lume.

Muzică la întâmplare

Acesta este un exemplu perfect de a privi datele din lumea reală şi de a oferi clienţilor experienţa pe care şi-o doresc, nu o experienţă pe care specialiştii media cred că şi-o doresc. Steve Jobs  i-a întrebat pe toţi dacă ştiu la ce serveşte buzunărelul mic al jeanşilor. Se pare că răspunsul a fost un MP3 player de mărimea unui pachet de gumă, fără ecran care rulează muzică la întâmplare. iPod Shuffle i-a lăsat pe toţi acesi specialişti cu gura căscată, iar vânzările acestui produs au arătat că avea dreptate.

iPod devine compatibil cu Windows

Iniţial iPod a reprezentat o altă linie de produse pe lângă celelalte accesorii minunate ale Apple computers. Însă la MacWorld din New York 2002, porţile s-au deschis pentru toţi ceilalţi care doreau să se alăture revoluţiei iPod. Atunci Steve Jobs a anunţat că iPod va fi compatibil cu Windows.  A fost momentul în care Apple a arătat că ar putea conduce lumea.

One More, Two More, Three More Things

Probabil cel mai grozav moment a fost în septembrie 2006 când Jobs a introdus abilitatea de a cumpăra şi a descărca filme cu ajutorul iTunes. Şi apoi a urmat acel „one more thing..” sub forma iTV (curând redenumit Apple TV). A urmat acelui „one more thing” încă un „one more one more thing” şi John Mayer şi-a făcut apariţia într-un mod personalizat, nu ca o operă de artă sau ca un ringtone, ci live pe scenă cântând „Waiting for the World to Change”. Ceea ce rezumă apropierea de fiecare idee principală a lui Apple.

read
next
promoted
articles
loading...

Abonează-te la newsletter-ul LIFE.RO