Căutare

Share this article

Poate că Brioni este o legendă din 1945, dar Sir Anthony Hopkins este din 1937, sugerează cei de la The Hollywood Reporter cu privire la colaborarea dintre faimosul actor britanic Anthony Hopkins şi casa de modă italiană Brioni. Actorul care a jucat în unele dintre cele mai cunoscute filme ale cinematografiei – “The Silence of the Lambs” (care i-a adus un Oscar pentru cel mai bun actor), “The Mask of Zorro”, “Meet Joe Black”, “The Elephant Man”, „Bram Stoker’s Dracula”, „Legends of the Fall”, “Nixon” – a devenit de curând noua imagine a brandului, acesta pozând pentru campania de toamnă-iarnă a casei de modă italiene. Şi nu o imagine oarecare, ci una extrem de carismatică, fotografiile monocrome realizate de artistul Gregory Harris arătându-ne un Hopkins la 79 de ani şarmant, încrezător şi sincer.

Foto: Twitter

Îmbrăcat în costume, sacouri, paltoane caracterizate prin croieli fără egal, la care a adăugat câteva accesorii cu motive florale complicate provenite din propria garderobă, Anthony Hopkins aduce în aceste imagini o serie de măşti pe care le-a purtat în atâtea filme: seriozitate, sensibilitate, curiozitate, mister, nostalgie.

 

Nostalgie este până la urmă, cuvântul cel mai potrivit pentru această campanie unică, în care şi-au dat mâna două nume intrate demult în memoria colectivă şi care trezesc acum împreună vibraţii neaşteptate şi amintiri calde.

Share this article
Ți-a placut povestea? Ajută-ne și promoveaz-o pe social media
read
next
promoted
articles
loading...

Abonează-te la newsletter-ul LIFE.RO