Căutare

Share this article

Band of Creators este un nume deja cunoscut printre pasionaţii de modă. Este un brand care promovează tinerii designeri – români şi internaţionali. Roxana Murgu şi Camelia Sas au pornit în această aventură de la o simplă discuţie. Acum, sub umbrela Band of Creators se află un magazin online, un showroom şi câteva evenimente de tipul pop-up shop pe durata unui an.

Cum s-a născut Bând of Creators şi ce pasiuni v-au adus împreună?

Band of Creators s-a născut din dorinţa Cameliei şi a mea de a dezvolta un proiect pe cont propriu. Noi două am lucrat împreună timp de 5 ani în MediaPro şi, la câteva luni după plecarea mea, ne-am întâlnit să povestim despre ce mai facem. Două ore mai târziu, aveam schiţată ideea unui magazin  online cu haine create de designeri români; peste două luni ideea a devenit realitate şi de atunci a tot crescut. Cred că pasiunea mea pentru modă şi pasiunea Cameliei pentru antreprenoriat au contat mult în ecuaţia Band of Creators, dar e nevoie de mult mai mult pentru a dezvolta un business.

Cum vi se pare că „se înţeleg” pasiunile cu antreprenoriatul?

Varianta ideală e cea în care se întrepătrund, cu siguranţă. Dar nu se întâmplă mereu aşa, şi atunci cred că e important să găsim timp pentru pasiunile noastre. Pentru mine cel puţin asta e o condiţie pentru a-mi păstra echilibrul psihic şi buna-dispoziţie (ca să nu zic optimismul).

Moda este un domeniu versatil, care stârneşte pasiuni. Pe voi ce vă atrage cel mai mult la acest domeniu?

Am admirat întotdeauna oamenii cu talent artistic, oricare ar fi el, iar faptul că lucrăm cu designeri tineri şi extrem de talentaţi mă bucură teribil. În plus, mi-a plăcut mereu să caut haine îndrăzneţe, în anumite perioade ale vieţii mele chiar excentrice; caut mereu designeri noi care să mă inspire, atât pentru Band of Creators, cât şi pentru garderoba personală.

Pasiunea voastră stârneşte pasiuni? Ce feedback aveţi de la cei care vin la evenimentele voastre/ sau în showroom?

Da, cu siguranţă moda stârneşte pasiuni. Avem cliente care vin în showroom imediat ce anunţăm că am adus noua colecţie a designerului lor preferat, sau cliente care ne sună să le rezervăm o anumită piesă pe care au văzut-o în magazinul online sau într-o postare pe facebook. La pop-up shopuri avem cliente care vin chiar la deschidere ca să fie sigure că găsesc toate hainele.

Ce înseamnă pentru voi un fashion icon? Şi ce oameni pasionaţi (de modă sau nu) v-au inspirat de-a lungul vremii?

Cred că fashion icon e o persoană cu un simţ înnăscut al modei, care nu face un efort (nici financiar, nici de altă natură) să pară bine îmbrăcată şi care poartă hainele în primul rând pentru ea.

Cred că am fost foarte norocoasă să întâlnesc mulţi oameni realmente pasionaţi de ceea ce fac – îi voi menţiona doar pe părinţii mei aici, pentru că m-au inspirat constant şi mi-au încurajat pasiunile. Dar mai sunt multe categorii de oameni care mă inspiră –  de la oamenii generoşi, care fac lucruri pentru cei care au nevoie de ajutor până la oamenii care creează orice formă de artă care ne bucură mintea şi sufletul.

Rogana Murgu

Ce contează mai mult culoarea, croiul sau semnătura? De ce?

Pentru mine, croiul, adică forma pe care o are o piesa vestimentară, pentru că întotdeauna acesta este primul lucru pe care îl remarc. Nu am culori preferate.

Ce designeri (români şi străini) intră pe lista voastră „must have”?

Mulţi designeri români, evident, precum Florentina Giol, Parlor, Silvia Şerban, Edita Lupea, Larisa Dragna, Chic Utility, AFMF, Monom. Almaz sau Reprobable; dintre cei străini, în acest moment am făcut o pasiune pentru Filles à Papa, dar îmi plac şi Off White, Haider Ackermann, R13, Rochas, Miu Miu sau Mira Mikati.

Ce alt domeniu vă atrage destul încât are şanse să devină o pasiune?

Roxana: Cinematografia, care e deja o pasiune pentru mine. A început când lucram in studiourile MediaPro de la Buftea şi cu siguranţă o să rămână aşa cât voi trăi.

Camelia Sas

Camelia: Îmi plac proiectele educaţionale independente, în special cele care au o latură practică. Colaborez de puţin timp cu echipa Bucharest Science Festival şi sunt încântată de proiectele ştiinţifice pentru familie pe care le desfăşoară atât în septembrie, în cadrul festivalului propriu-zis, cât şi pe parcursul anului prin mentoratul de fizică aplicată sau atelierele de chimie practică. Am fost atrasă de acest proiect pentru că am văzut cu câtă plăcere a mers băiatul meu la festival şi la aceste ateliere şi cât de repede absoarbe informaţia.

Acest articol face parte din campania LIFE is Passion în care vom arăta ce înseamnă cu adevărat să-ţi cultivi pasiunile. Campania se va încheia cu evenimentul LIFE is Passion în care pasiunile se vor materializa în experienţe pentru vizitatori. 

LIFE is Passion se deschide pe data de 24 noiembrie cu un eveniment privat în vila Qreator by IQOS şi tot acolo va putea fi vizitată de publicul larg pe data de 25 noiembrie, între orele 10.00 şi 21.00.

Partenerii principali ai campaniei sunt Volvo şi Nespresso. Evenimentul este susţinut de Qreator by IQOSJapanosDomeniul BogdanGolf Room şi Aqua Carpatica.

read
next
promoted
articles
loading...

Abonează-te la newsletter-ul LIFE.RO