Când te întorci din vacanţă cu mai mult decât cu ce ai plecat. BlackSeaRama - LIFE.ro
Mergi la conținut

Când te întorci din vacanţă cu mai mult decât cu ce ai plecat. BlackSeaRama

Share this article

Puţine sunt vacanţele pe care le pot numi cu adevărat reuşite. De fiecare dată aşteptările sunt mari şi de când familia noastră s-a mărit, lucrurile s-au complicat. Iubesc marea, dar îmi place la fel de mult şi muntele, iar vacanţele în care eram doar eu, tu şi “hai la drum că vom găsi noi cazare…” parcă s-au înrămat şi au rămas undeva într-o fotografie pe comoda din living. Dar lui Tudor, băieţelului nostru de 2 ani şi 5 luni, îi place la drum, dar orele lungi în scaunul de maşină, chiar şi cu opriri dese, îl fac să devină irascibil şi oricâte joculeţe şi cântece am fredona, peste 3-4 ore aventura se transformă într-un mic coşmar…prietenii (cu copii) ştiu de ce.

Aşa că anul acesta, când ne-am planificat vacanţa, am ales acest prim criteriu, ca drumul să nu depăşească 4 ore. Secundar să existe mare, piscină şi activităţi diverse potrivite pentru toată familia. Bineînţeles că am luat în calcul şi zborul cu avionul, deja având împreună peste 5 zboruri dus întors efectuate cu succes, dar de data aceasta, am preferat să mergem cu maşina.

Zis şi făcut, înarmat cu răbdarea unui călugăr Tibetan şi o conexiune de mare viteză la internet am început să caut posibile destinaţii de vacanţă pentru familiile cu copii. Pe lista scurtă a rămas: litoralul Romanesc şi cel Bulgăresc. Mare a fost surpriza să descopăr o destinaţie necunoscută la o mică distanţă de graniţa ţării, chiar pe malul Mării Negre pe malurile stâncoase decupate abrupt cu vegetaţie de un verde crud chiar înainte de Balcik: BlackSeaRama Golf & Villas.

Am bifat toate cele 3 obiective propuse şi în plus resort-ul este şi într-o zonă montană, deci ce mai…Jackpot. La capitolul activităţi lista e generoasă, de la loc de joacă cu animatori pentru cei mici (copiii între 3 şi 7 ani, au un club al lor, sunt atent supravegheaţi de personal calificat, se bucură de atenţia şi jocurile propuse de animatori şi au atâtea jucării că nu se plictisesc nici măcar o secundă) până la wellness şi sports center, dar anul acesta am vrut să fac ceva nou, ceva pentru mine. Iar terenul de golf care mângâia delicat cu rotunjimile sale marea la orizont mi se părea o provocare demnă de luat în calcul. Mă şi vedeam în echipamentul impecabil de golf pregătit să ajung un mic Tiger Woods dar fără partea de infidelitate 🙂

Pentru cazare am ales o vilă cu piscină în apropierea terenului de golf iar alegerea a fost una foarte inspirată. Vila era extrem de spaţioasă, cu două dormitoare şi un living generos cu o bucătărie complet utilată, absolut necesară în cazul unei familii cu copii mici. Ne-am distrat atât de mult la piscină încât cu greu ne-am mobilizat să ajungem la plajă. La acest capitol am avut mai multe opţiuni dar am rămas la două: Cherry Beach cu laguna albă care o înconjoară sau plaja exclusivistă Bendida cu baldachine la câţiva paşi de mare. Ambele cu peisaje idilice, aerisite, cu mult bun gust amenajate şi gândite pentru a oferi o experienţă relaxantă. Tot ce am avut nevoie pentru noi, dar şi pentru Tudor, la câţiva paşi distanţă.

Reveniţi în complex pentru cina de seară, am avut şi aici mai multe variante din care să alegem de la Clubhouse Bistro la Steak House până la Lake Taverna şi Pizzeria La Campana (tot prietenii cu copii ştiu ce minuni poate face o pizza la vremea ei). Am mers în fiecare seară în altă parte şi deşi specificul era diferit, numitorul comun a fost mâncarea delicioasă şi serviciile impecabile.

M-am programat pentru primele mele lecţii de golf cu un pro de la Academia de Golf Black Sea Rama şi m-am îndrăgostit. Nu de pro, ci de noua mea pasiune. Chiar nu credeam că poate fi aşa relaxant, dar era cât se poate de clar, îmi doream să joc, să revin în această oază perfectă. Aşa că ne-am întors acasă, toată familia relaxată şi cu ce e mai important: multe amintiri frumoase dintr-o vacanţă reuşită!

Share this article

Citește mai multe

Creșterea taxelor | Ce se întâmplă cu banii de pensii ai românilor și cu investițiile la bursă
Cu investiții totale de 23,5 mld. lei pe bursă – adică aproape un sfert din banii de pensii private ai românilor – fo...
Creșterea taxelor | Biriș pune punctul pe ”i”: Pierdem miliarde din PNRR sau supărăm mediul de afaceri?
Pus în fața unui deficit bugetar scăpat de sub control, Guvernul României are în prezent de ales: crește impozitele ș...
Cum se simte oboseala cauzată de cancer. Apare aproape în toate tipurile de neoplasme avansate
Cum se simte oboseala de la cancer? Oboseala este un simptom comun al cancerelor avansate, însă acest tip de oboseală...
Asociația Caritas Alba Iulia, despre reforma sistemului de asistență socială: Serviciul social nu e muzeu Sectorul fu...
Animalul de companie are o respirație urât mirositoare? Iată câteva cauze
Nimic nu se compară cu afecțiunea câinelui, cu excepția cazului în care animalul de companie are un caz grav de halit...
Cum dansează pe manele mireasa lui Oțil și nașa Roxana Ionescu. Ramona Olaru și Diana Munteanu, campioane și ele
Dani Oțil și Gabriela Prisăcariu au făcut cununia religioasă duminică, 30 iulie, la 2 ani de când au devenit soț și s...