Ce am învăţat la ICEEFest - LIFE.ro
Mergi la conținut

Ce am învăţat la ICEEFest

Share this article

Îmi place să învăţ în fiecare zi câte ceva. Îmi place să ştiu că nu cunosc totul şi că mai mă multe de învăţat, iar când mă întâlnesc cu atâţi oameni creativi la un loc este un bun moment  să stau şi să ascult, să notez şi să învăţ. ICEEFest 2016 a fost momentul în care care am intrat în contact cu creativitatea internaţională şi mi-am resetat realitatea.

Peste 100 de speakeri internaţionali au fost la Bucureşti să vorbească despre tehnologie, internet creativitate. Aşa că am început să ascult şi notez:

Credits: BBH LONDON

Be Creative. Ştiu sună ca un clişeu pe care toţi îl ştim deja, dar Creativitatea este singură soluţie pentru a fi diferit, iar când eşti diferit eşti remarcat, deşi ideile ieşite din comun nu sunt bine văzute la început.

VR is PR. Virtual reality este nouă tendinţa în domeniul comunicării şi a brandingului. Fie că este vorba de o lansare a unui sandvici sau o prezentare a unui brand de băutură sau de o lansare auto, campaniile cu Virtual Reality sunt cele care creează cele mai multe  valuri în piaţă.  Iar când eşti Vizibil eşti remarcat.

Nobody remembers brands, everybody remebers experiences. Comunicare nu mai este despre brand, comunicare a devenit „sentimentală”! Acum, valorile sunt trasmise printr-un conţinut inedit, iar conţinutul este centrat în jurul utilizatorului, a ceea ce simte, atinge şi vede el. Îţi aduci aminte mai uşor ceea ce simţi, decât ceea ce vezi.

Tehnology hepls you to tell better stories. Poveştile sunt acum multisenzoriale, iar tehnologia ne ajută  în acest sens. Sunt poveşti în care vrei să miroşi parfumul poveştii, vrei să asculţi povestea personajului, vrei să fii acolo unde te duce comunicarea. Astăzi, poveştile se spun cu toate mijloacele tehnice, care pot să ceeze o experinţă. Transformă povestea ta într-o experienţă inedită!

Content  must be immersive. Privitorul este acum acum părtaş al poveştii. De exemplu, companii mari de ştiri şi publicaţii, precum Associeted press, The Guardian, New York Times, Discovery comunică prin video-uri 360  care te transporta în mijlocul acţiunii. Campaniile se fac împreună cu poveşti pe Instagram, SnapChat , Twitter şi Facebook, iar poveştile se pun pe mai multe planuri, aşa că trebuie să fii creativ.

 

 

 

Share this article

Pe aceeași temă

Citește mai multe


Creșterea taxelor | Ce se întâmplă cu banii de pensii ai românilor și cu investițiile la bursă
Cu investiții totale de 23,5 mld. lei pe bursă – adică aproape un sfert din banii de pensii private ai românilor – fo...
Creșterea taxelor | Biriș pune punctul pe ”i”: Pierdem miliarde din PNRR sau supărăm mediul de afaceri?
Pus în fața unui deficit bugetar scăpat de sub control, Guvernul României are în prezent de ales: crește impozitele ș...
Cum se simte oboseala cauzată de cancer. Apare aproape în toate tipurile de neoplasme avansate
Cum se simte oboseala de la cancer? Oboseala este un simptom comun al cancerelor avansate, însă acest tip de oboseală...
Asociația Caritas Alba Iulia, despre reforma sistemului de asistență socială: Serviciul social nu e muzeu
Asociația Caritas Alba Iulia, despre reforma sistemului de asistență socială: Serviciul social nu e muzeu Sectorul fu...
Animalul de companie are o respirație urât mirositoare? Iată câteva cauze
Nimic nu se compară cu afecțiunea câinelui, cu excepția cazului în care animalul de companie are un caz grav de halit...
Cum dansează pe manele mireasa lui Oțil și nașa Roxana Ionescu. Ramona Olaru și Diana Munteanu, campioane și ele
Dani Oțil și Gabriela Prisăcariu au făcut cununia religioasă duminică, 30 iulie, la 2 ani de când au devenit soț și s...
Spune-le și altora