Căutare

Share this article

Bottega Veneta, brandul italian adorat de femeile de pretutindeni mai cu seamă pentu genţile sale din piele simple, discrete, promovează încă din anii 1970 ideea de personalizare a creaţiilor sale cu iniţialele cumpărătorului. Un dictat care a devenit aproape mottto-ul casei de modă italiene, care spune şi acum, cu ocazia colecţiei de primăvară: „Atunci cand propriile tale initiale sunt suficiente„.

Simple, discrete, îmbrăcate în nunanţe de verde, purpuriu şi albastru, alb şi negru, sunt şi genţile noii colecţii Bottega Veneta, ce mizează pe acest concept de personalizăre cu ajutorul iniţialelor purtătorului. 

Un tip de personalizare pe care BV îl face prin ştanţare (amprenta subtilă a iniţialelor pe piele), ştampilare (folosirea literelor îndrăzneţe, colorate, în trei dimensiuni), cusături (cel mai de lux procedeu de imprimare a monogramei). Comenzile se fac la orice magazin Bottega Veneta dar şi online, pe site-ul brandului. Aşa că, dacă ţi se pare cool, poţi avea o geantă Bottega Veneta  cu logo-ul tău pe ea!

read
next

Abonează-te la newsletter-ul LIFE.RO