fbpx

Căutare

Share this article

Celebrul brand de whisky scoţian ne îndeamnă să mergem mai departe. Bine-bine, dar „Keep walking. Johnnie Walker” este de ceva vreme sloganul acestui brand, realizat în tandem cu logo-ul binecunoscut! Da, însă de această dată, sloganul este valabil şi pentru femeile din lumea întreagă. Johnnie Walker a lansat Jane Walker, o ediţie black label limitată, care este dedicată ideii de egalitate de gen.

După mai bine de 100 de ani în care brandul a avut drept logo o prezenţă masculină, producătorii lansează din luna martie această ediţie limitată „Jane Walker Edition”.

 

 

Lansarea se întâmplă în luna dedicată istoriei femeilor (în Statele Unite), precum şi în preajma Zilei Internaţionale a Femeii.

Distribuitorii acestui brand au declarat că gestul lor este menit să sprijine egalitatea de şanse şi femeile din mediul de afaceri, din cultură sau politică. Astfel, compania va dona 1 dolar pentru fiecare sticlă produsă către organizaţii şi campanii nonprofit, aşa cum sunt Monumental Women, o mişcare care atrage atenţia că niciunul din monumentele din Central Park din New York nu onorează povestea unei femei sau She Should Run, un grup care încurajează femeile să intre în politică şi să candideze pentru funcţii reprezentative în stat. Potrivit companiei, numai către Monumental Women vor merge peste 150 de mii de dolari.

Agenţia de publicitate care s-a ocupat de realizarea acestei idei (şi a campaniei) a declarat că ideea unei ediţii limitate Jane Walker a fost gândită încă din 2016, atunci când Hillary Clinton candida la preşedinţia SUA şi ar fi urmat să fie lansată după ce aceasta ar fi câştigat alegerile.

Însă brandul a ales să îşi susţină principiile completând transformând sloganul său în „Keep Walking America”, iar acum să încerce să inspire femeile din lumea întreagă să ia atitudine.

Desigur, sunt voci (de femei mai ales) care consideră inoportună ideea brandului de whiskey.

 

 

Share this article
Ți-a placut povestea? Ajută-ne și promoveaz-o pe social media
read
next

Abonează-te la newsletter-ul LIFE.RO