Căutare

Share this article

Divizia de televiziune de la The Walt Disney Company va crea conţinut TV pentru Snapchat – una dintre cele mai utilizate aplicaţii de către generaţia Millennials,după cum anunţă Reuters, citată de News.ro.

Şi da, conţinutul pentru care Disney va lucra, va dispare de pe Snapchat în 24 de ore. Este încă o formă prin care generaţia Millennials schimbă realitatea, modificând modul în care ne imaginăm şi gândim televiziunea. Prima colaborare Disney cu Snapchat va conţine imagini de culise din reality show-ul „The Bachelor” care este oricum urmărit de milioane de tineri Millennials.

Acesta este cel mai recent acord dintr-o serie mai largă de contracte pe care Snapchat le-a încheiat în ultimul an cu mai multe companii majore din industria de divertisment americană. Termenii financiari ai contractului nu au fost dezvăluiţi, explică News.ro.

Compania Snapchat, care se pregăteşte să fie listată la bursă în 2017, a semnat o varietate de contracte de publicitate şi creare de conţinuturi în acest an cu grupuri media importante – Viacom, NBC Universal (deţinut de Comcast) şi Turner Broadcasting System (deţinut de grupul Turner).

Companiile media, precum Disney, încheie parteneriate cu Snapchat încercând să îi atragă astfel pe utilizatorii tineri ai acestei reţele de socializare, care renunţă într-un număr tot mai mare la serviciile de televiziune. Disney şi Snapchat au colaborat deja în trecut la o ediţie specială pentru „Live Stories”, un produs Snapchat bazat pe fotografii şi înregistrări video expediate de utilizatorii reţelei şi care sunt asociate unui eveniment specific, cu ocazia premiilor Oscar difuzate de ABC în luna februarie.

Spre deosebire de contractele încheiate de Snapchat cu celelalte companii media, în care reponsabilităţile aferente vânzărilor de publicitate sunt împărţite între cele două grupuri, de această dată Disney va controla şi va vinde publicitate pentru show-urile pe care le va produce pentru Snapchat.

Acordul încheiat de Snapchat cu ABC Television Group, deţinut de Disney, o companie care deţine reţeaua de televiziune ABCB şi postul prin cablu Freeform, va genera primele sale efecte în luna ianuarie, cu un serial asociat popularei francize ”The Bachelor”, creată de ABC. Noul produs, intitulat ”Watch Party: The Bachelor”, va debuta pe 3 ianuarie, la o zi după ce show-ul de pe ABC va difuza primul episod din cel de-al 21-lea sezon al său.

Alte show-uri viitoare ce au la bază producţii Disney şi ABC vor fi difuzate ulterior pe Snapchat.

Aplicaţia multimedia Snapchat, care are peste 100 de milioane de utilizatori, este cunoscută pentru faptul că şterge automat conţinutul publicat, după 24 de ore.

read
next

Abonează-te la newsletter-ul LIFE.RO