Dolce & Gabbana, în afaceri cu paste făinoase - LIFE.ro
Mergi la conținut

Dolce & Gabbana, în afaceri cu paste făinoase

Designul propus de cei doi pentru ambalajul pastelor cuprinde simboluri reprezentative pentru diferite regiuni din Italia, inclusiv Domul din Milano, Colosseum-ul din Roma, Turnul din Pisa, precum şi chipuri de femei simbolizând fumuseţea feminină din sud-ul Italiei.
Share this article

În luna septembrie, casa de modă italiană Dolce & Gabbana îşi prezenta, la Paris, colecţia vestimentară de primăvară 2018, multe dintre haine având imprimeuri de inspiraşie culinară: pantaloni imprimaţi cu forme de morcovi şi ridichii, rochii şi fuste al căror design includea roşii şi cannoli.

Acum, controversaţii designeri Stefano Gabbana şi Domenico Dolce au dus propria fascinaţie pentru arta culinară la un alt nivel, cei doi intrând în afacerile cu paste făinoase. Mai exact, duo-ul a făcut echipă cu producătorul de paste italiene Pastificio di Martino (existent încă din 1912 şi cunoscut la nivel mondial ca unul dintre cei mai mari producători de paste, cu venituri anuale de peste 163 milioane de dolari) pentru a produce o serie limitată de paste făinoase (5.000 de cutii de paste).

Asta nu însemană totuşi că Stefano şi Domenico vin cu o reţetă nouă de spaghete, ci că s-au ocupat de ambalajul acestor paste creând în acelaşi timp şi un şorţ personalizat pentru fiecare pachet în parte (există în această serie trei tipuri diferite de paste: spaghete, paccheri tubulari şi penne mezzani rigate).

Designul propus de cei doi pentru ambalajul pastelor cuprinde simboluri reprezentative pentru diferite regiuni din Italia, inclusiv Domul din Milano, Colosseum-ul din Roma, Turnul din Pisa, precum şi chipuri de femei simbolizând fumuseţea feminină din sud-ul Italiei.

Avem un contract de doi ani cu ei, dar am vorbit despre 25.000 de alte lucruri, deci este doar începutul„, spune, citat de Bloomberg, Guiseppe di Martino, directorul executiv al Pastifico di Martino, care apreciază că „aceasta este prima dată în istorie când mâncarea şi moda se întâlnesc ca atare„.

Însoţite de sloganul „La Famiglia, La Pasta, e L’Italia!”, dar şi de un şorţ frumos colorat de pe care nu lipseşte (cum ar putea!?) logoul Dolce & Gabbana, cutiile de paste vor fi disponibile în magazinele Pasta Di Martino din Napoli şi Bologna; în SUA, în magazinele Buon’Italia, din Chelsea Market (New York) şi online pe dimartinodolcegabbana.com; în Londra, în magazinele Harrods etc. Preţul unei cutii de paste va fi de aproximativ 110 dolari.

Share this article

Citește mai multe


Creșterea taxelor | Ce se întâmplă cu banii de pensii ai românilor și cu investițiile la bursă
Cu investiții totale de 23,5 mld. lei pe bursă – adică aproape un sfert din banii de pensii private ai românilor – fo...
Creșterea taxelor | Biriș pune punctul pe ”i”: Pierdem miliarde din PNRR sau supărăm mediul de afaceri?
Pus în fața unui deficit bugetar scăpat de sub control, Guvernul României are în prezent de ales: crește impozitele ș...
Cum se simte oboseala cauzată de cancer. Apare aproape în toate tipurile de neoplasme avansate
Cum se simte oboseala de la cancer? Oboseala este un simptom comun al cancerelor avansate, însă acest tip de oboseală...
Asociația Caritas Alba Iulia, despre reforma sistemului de asistență socială: Serviciul social nu e muzeu
Asociația Caritas Alba Iulia, despre reforma sistemului de asistență socială: Serviciul social nu e muzeu Sectorul fu...
Animalul de companie are o respirație urât mirositoare? Iată câteva cauze
Nimic nu se compară cu afecțiunea câinelui, cu excepția cazului în care animalul de companie are un caz grav de halit...
Cum dansează pe manele mireasa lui Oțil și nașa Roxana Ionescu. Ramona Olaru și Diana Munteanu, campioane și ele
Dani Oțil și Gabriela Prisăcariu au făcut cununia religioasă duminică, 30 iulie, la 2 ani de când au devenit soț și s...
Spune-le și altora