fbpx

Căutare

Share this article

Renumitul retailer american Macy’s a anunţat lansarea unei colecţii vestimentare speciale. Începând din 15 februarie se lansează în magazine „Verona Collection”. Este un brand de haine aflat la început de drum, brand care s-a aflat chiar printre absolvenţii workshop-urilor Macy’s, un program menit să susţină modelele de business ale minorităţilor şi ale femeilor.

Verona Collection va cuprinde o selecţie de piese versatile, pret-à-porter, inclusiv rochii, topuri, jachete, pantaloni şi hijab-uri într-o varietate de culori şi ţesături.

„Verona Collection” este mai mult decât o marcă de îmbrăcăminte. Este o platformă destinată comunităţii femeilor care vor să-şi exprime identitatea personală şi să îmbrăţişeze moda care le face să se simtă încrezătoare, atât în interior, cât şi în exterior”, a declarat Lisa Vogl, fondatoarea colecţiei.

Inspirată de experienţa personală a creatoarei, în căutarea unor haine la modă dar „modeste” în acelaşi timp, colecţia se evidenţiază prin rochii maxi, cardigan-uri versatile şi hijab-uri vopsite de mână. Accentuată cu butoanele asimetrice, rochia maxi reprezintă o abordare modernă a modelelor clasice atemporale, iar cardigan-urile, cu sau fără mâneci, oferă diferite opţiuni de purtare. Hijab-urile sunt realizate din ţesături versatile şi vopsite manual. Sunt perfecte pentru orice fel de ocazie.

Odată cu lansarea programului de susţinere a afacerilor minorităţilor, Macy’s a devenit unul dintre brandurile preocupate de aceste cauze sociale. Retailerul a cumpărat în ultimii ani produse realizate de astfel de companii în valoare de peste 1 miliard de dolari.

Piesele vestimentare din Verona Collection au preţuri cuprinse între 12.95 şi 84.95 dolari şi vor fi disponibile pe macys.com începând din 15 februarie. 

Share this article
Ți-a placut povestea? Ajută-ne și promoveaz-o pe social media
read
next

Abonează-te la newsletter-ul LIFE.RO