Music
Metallica vrea să aibă propria marcă de whiskey
Promoterul de concerte, Danny Wimmer, care organizează anual festivalul muzical Bourbon & Beyond Whiskey, crede că această mişcare de marketing ar aduce beneficii atât trupei, cât şi pasionaţilor de whiskey.
Oana Borviz
|Reading time: 1 min
Promoterul de concerte, Danny Wimmer, care organizează anual festivalul muzical Bourbon & Beyond Whiskey, crede că această mişcare de marketing ar aduce beneficii atât trupei, cât şi pasionaţilor de whiskey.
Oana Borviz
|Reading time: 1 min
Share this article

În 2015, trupa britanică Motörhead făcea echipă cu distileria suedeză Mackmyra pentru a lansa un brand de whisky. Acum, Metallica este pe punctul de a-şi oficializa propriul brand de whiskey. Cel puţin asta aflăm de la distilierul Dave Pickerell care a declarat de curând, conform teamrock.com: „Mi-a fost permis să anunţ că lucrez la un proiect cu ei. Vom face un produs de whiskey ucigaş şi, probabil, vom construi o distilerie. Acum ne ocupăm de logistică”, spune Pickerel recunoscând că au deja trei locuri în minte pentru distilerie: „San Fransisco, casa celor de la Metallica; Louisville, casa bourbon-ului; şi Nashville, casa muzicii … una dintre cele trei pare să aibă sens„.

Promoterul de concerte, Danny Wimmer, care organizează anual festivalul muzical Bourbon & Beyond Whiskey, crede că această mişcare de marketing ar aduce beneficii atât trupei, cât şi pasionaţilor de whiskey. „Suntem încântaţi că o trupă de nivelul lor poate transforma un simplu băutor într-un consumator de whiskey cu normă întreagă. Cred ca va fi incitant pentru afacerea whiskey„, a comentat acesta în spirit de glumă.

Fanii au început deja să speculeze pe tema numelui viitorului brand de whiskey, cea mai frecventă aluzie fiind făcută, evident, la albumul lor din 2004, „Whiskey In the Jar„. Dacă Metallica va ajunge să lanseze acest brand, atunci va fi prima trupă rock care se va ocupa de producţia de băuturi alcoolice prin propriile mijloace.

Music
Share this article