fbpx

Căutare

Share this article

Milla Jovovich este protagonist „The Night That Flows” premiera global a unei serii de teatru imersiv desfăşurat cu ajutorul noului model Toyota C-HR.

La începutul lunii februarie, actriţa şi modelul Milla Jovovich a fost eroina primei seri de teatru imersiv parcursă vreodată la bordul unei maşini.

Producţia teatrală s-a desfăşurat pe 7 scene, a purtat numele “The Night That Flows” şi a avut loc în spaţiile de mari dimensiuni de la The Printworks, din Londra. Cei 100 de invitaţi VIP au fost parte dintr-o o poveste imaginară despre o noapte ce descoperă ritmul şi viaţa din cinci oraşe europene: Berlin, Milano, Paris, Barcelona şi Londra.

În calitate de narator al acestei puneri în scenă, Milla Jovovich a creionat în mod inedit întreaga poveste desfăşurată în jurul invitaţilor, care din spectatori au devenit actorii principali în spectacol. Conceptul acestei aventuri senzoriale ce prinde amploare şi formă în imaginaţia participanţilor a fost inspirat de formele fluide ale noului model Toyota C-HR, designul maşinii fiind gândit să ofere senzaţia de mişcare, chiar şi când maşina stă pe loc.

Toţi cei prezenti au putut păşi în lumina reflectoarelor ca parte a experienţei de teatru imersiv, luând parte direct la momentele multi senzoriale în care au interacţionat cu o multitudine de personaje pe parcursul diverselor scene.

Fiecare scenă a introdus elemente surprinzătoare şi interesante inspirate fiind din caracteristicile maşinii, de la dinamica condusului la designul exterior cu formă de diamant şi până la detaliile sofisticate ale sistemul audio JBL.

Am primit cu mare bucurie invitaţia de a face parte din acest proiect. Îmi place la nebunie că experienţa teatrului imersiv îi duce pe toţi cei implicaţi într-o călătorie unică pe care fiecare o experimentează diferit. Era ceva ce îmi doream de foarte mult timp să fac, iar atunci când a venit propunerea din partea Toyota am perceput-o ca pe o provocare actoricească căreia trebuia să-i răspund pozitiv. Modelul C-HR este un concept absolut nou pentru Toyota bazat pe calitate şi cu un mare accent pus pe stil. Este o maşină frumoasă, cu un interior extrem de stilat. Brandul este într-o continuă căutare de modalităţi mai bune şi eficiente pentru a face lucrurile, iar eu sunt un mare fan al acestei mentalităţi, a perfecţionismului. Procesul de a da viaţă întregului concept a fost o adevărata provocare creativă, dar treptat ne-am găsit flow-ul şi sperăm că toţi cei prezenţi au fost inspiraţi să-şi găsească propriul flow perfect” a declarat vedeta serii, Milla Jovovich.

Jan Verhaegen, Brand Manager şi Marketing Communications la Toyota Europa a adăugat: “Modelul C-HR este un concept absolut nou pentru brandul Toyota şi complet diferit de tot ce am creat până acum. Tocmai de aceea am fost conştienţi că era necesară o lansare creativă, atipică şi inovatoare prin care să transmitem conceptul de Flow, atât de vizibil în tot ceea ce înseamnă această maşină. Prin sloganul “The Night That Flows” surprindem nu doar caracterul inovator şi dinamic al modelului C-HR, ci şi că este maşina ideală pentru oamenii care au o viaţa în permanentă mişcare.”

Share this article
Ți-a placut povestea? Ajută-ne și promoveaz-o pe social media
read
next

Abonează-te la newsletter-ul LIFE.RO