fbpx

Căutare

Share this article

O femeie cu sindrom Down din Franţa şi-a atins visul de a deveni prezentatoare a rubricii meteo, în urma unei campanii pe Facebook care a fost urmărită de zeci de mii de oameni.

Mélanie Ségard, în vârstă de 21 de ani, a primit şansa de a prezenta vremea la canalul naţional de televiziune France 2 după ce i-a provocat pe cei din studio să o angajeze dacă va reuşi să strângă 100 de mii de like-uri pe pagina sa de Facebook „Mélanie peut le faire” (Mélanie poate să o facă).

Astfel, în numai câteva zile şi-a dublat target-ul de like-uri şi pe 27 martie va debuta pe micul ecran.

Sunt diferită, însă aş vrea să le arăt tuturor că pot face o mulţime de lucruri. Vreau să demonstrez asta apărând la TV” a declarat Mélanie pentru The Telegraph.

Pagina sa a fost dezvoltată de asociaţia caritabilă Unapei, care este susţinătoare persoanelor cu dizabilităţi.

Luc Gateau, preşedintele Unapei a declarat ”În mod simbolic, este ceva foarte puternic ca o tânără cu dizabilităţi intelectuale să poată veni în faţa a milioane de francezi pentru a face ceva ce-şi doreşte din inimă. Aceştia sunt oameni care în ciuda dizabilităţilor lor, posedă abilităţi. Şi nu cer decât să şi le exprime cu condiţia ca noi să le urăm bun venit într-un univers capabil să se adapteze handicapului lor”.

Această campanie, vine după ce, de curând, un bebeluş cu sindrom Down a fost ales pentru a fi model în campaniile de Crăciun ale cunoscutului brand de haine pentru copii OshKosh.

Asher Nash a fost înscris de mama sa la mai multe agenţii de modele pentru copii din dorinţa de a arăta că nu este diferit, însă toate l-au respins. După ce povestea sa a devenit virală, agenţia de promovare a brand-ului OshKosh a rămas impresionată şi l-a ales pe micul Asher ca imagine a campaniilor sale de sărbătoare.

read
next
promoted
articles
loading...

Abonează-te la newsletter-ul LIFE.RO