Căutare

Share this article

Designerii de la Puma nu au limite! După ce au provocat o sumedenie de vedete gen Selena Gomez, Rihanna şi The Weeknd, să colaboreze cu ei la conceperea unor colecţii, creativii de la Puma i-au cooptat pe cei de la Hello Kitty pentru a crea o colecţie capsulă.
Colaborarea marchează 50 de ani de la lansarea colecţiei ”Puma Suede” şi cuprinde adidaşi, tricouri, hanorace, rucsacuri, saci de gimnastică, şepci îmbinând simplitatea Puma cu grafica jucăuşă Hello Kitty (brand japonez aflat într-o continuă creştere încă din 1960, când a fost înfiinţat de Shintaro Tsuji).

Foto: Puma

Aşa că, dacă nu-ţi imaginai vreodată ca aceste două branduri diferite (Puma, un brand sportiv stilat; Hello Kitty, unul uşor îndreptat spre kitch – dar ambele influenţând moda şi cultura unor generaţii întregi), această colecţie te va surprinde cu adevărat. E adorabilă, cu linii îndrăzneţe şi logouri drăguţe, cu roşul iubirii vibrând peste tot. Vedeta colecţiei este, de departe, „Women’s Suede„, adidaşii cu adorabila pisicuţă repetându-se la nesfârşit printre benzile roşii de piele. Însă şi celelalte creaţii arată atât de bine încât îţi vine să te echipezi cu toate şi să te apuci (în cazul în care nu ai făcut-o încă) de sport. Le găseşti pe site-ul oficial al celor de la Puma.

read
next

Abonează-te la newsletter-ul LIFE.RO