fbpx

Căutare

Share this article

În preajma zilei de 20 februarie, când a împlinit 29 de ani, cântăreaţa americană Rihanna le-a oferit fanilor (şi nu numai) un cadou inedit: a anunţat lansarea propriului brand de produse cosmetice, Fenty Beauty by Rihanna.

După mai multe colecţii de încălţăminte şi de articole vestimentare lansate în cadrul brandurilor Fenty şi Puma, era de aşteptat ca artista să-şi dorească şi o linie de produse cosmetice, despre care, apropo, vorbea încă din 2016.

Pe contul de Instagram al brandului Fenty Beauty by Rihanna (@fentybeautycosmetics) apare o înregistrare video în care vocea Rihannei spune: ”Aşa cum poate că aţi auzit deja, am început să lucrez la crearea unei noi linii de produse cosmetice în cadrul brandului Fenty Beauty. Şi abia aştept să vedeţi produsele la care lucrăm. Sunt super încântată de acest proiect”.

Nu a fost anunţată deocamdată gama de produse care va defini brandul însă luând în considerare gustul Rihannei pentru inedit, nu ne putem aştepta decât la ceva surprinzător. Deocamdată, ştim doar că, până la lansarea Fenty Beauty by Rihanna, în luna septembrie (conform vogue.com), va fi scos pe piaţă primul produs al gamei, un ruj de buze ”holografic” (toate produsele vor putea fi găsite în magazinele Sephora din Europa, America de Nord şi America de Sud, precum şi în Australia).

Până atunci însă, talentata Rihanna (câştigătoare a opt premii Grammy şi a douăsprezece Billboard Music Awards) va avea de muncit la acest proiect (împreună cu echipa de creaţie artistică a brandului Fenty Beauty), pentru care vrea să angajeze mai mulţi specialişti în machiaj (conform unui anunţ oficial făcut tot pe Instagram). 

Share this article
Ți-a placut povestea? Ajută-ne și promoveaz-o pe social media
read
next

Abonează-te la newsletter-ul LIFE.RO