Căutare

Share this article

<Adăugaţi asta pe lista d-voastră de „Lucruri pe care de-abia le aşteptaţi în această toamnă…>, ne îndeamnă cei de la InStyle făcând referire la un documentar despre Zara, cel mai mare retail de îmbrăcăminte din lume, ce va fi lansat în această toamnă.

Numit “Zara: The Story of the World’s Richest Man”, documentarul îşi propune o incursiune intimă în universul acestei comapanii, începând cu debutul umil al spaniolului Amancio Ortega, fondatorul Zara – primul magazin Zara a fost deschis în oraşul A Coruña în 1975 – şi până astăzi, când Zara este cel mai mare retail de îmbrăcăminte la nivel mondial.

Deşi nu au fost dezvăluite prea multe despre documetar, ştim că acesta va conţine, printre altele, interviuri cu oameni din interiorul companiei, imagini înregistrate cu camere ascunse, înregistrări originale din arhiva lui Amancio Ortega.

 

Realizat de Prime Entertainment Group, documentarul ne introduce, aşadar, în culisele uneia dintre cele mai mari afaceri din lume dar şi în viaţa şi cariera unuia dintre cei mai bogaţi oameni de pe Pământ (în toamna anului 2016, Ortega a fost declarat cel mai bogat om din lume, depăşindu-l chiar şi pe Bill Gates).

Cum a reuşit Ortega să devină cel mai bogat om din lume prin vânzarea de îmbrăcăminte şi accesorii de o calitate îndoielnică? Este, spre exemplu, una din întrebările la care încearcă să răspundă documentarul (secretul s-ar părea că a fost capacitatea lui de a vinde repede lucruri ieftine). Unde şi cum sunt lucrate hainele Zara, care sunt tendinţele Zara şi cum sunt ele impuse pe piaţă, cum reuşeşte un astfel de brand să se menţină în vârf – sunt chestiuni prin care documetarul îi provoacă pe oameni să gândească, să compare şi să înţeleagă mai bine fenomenul Zara.

 

Share this article
Ți-a placut povestea? Ajută-ne și promoveaz-o pe social media
read
next
promoted
articles
loading...

Abonează-te la newsletter-ul LIFE.RO