Winona Ryder, ambasador L'Oreal - LIFE.ro
Sari la conținut

Winona Ryder, ambasador L'Oreal

Adorabila Winona Ryder, pe care aţi văzut-o cel mai recent în ”Stranger Things”, seria americană science fiction de pe Netflix, va fi, aflăm de pe InStyle, noua imagine L'Oreal Paris.
Share this article

Adorabila Winona Ryder, pe care aţi văzut-o cel mai recent în ”Stranger Things”, seria americană science fiction de pe Netflix, va fi, aflăm de pe InStyle, noua imagine L’Oreal Paris. Actriţa în vârstă de 46 de ani – care făcea furor în filme precum ”The Age of Innocence”, ”Little Women”, ”Reality Bites” – va juca de data asta rolul de ambasador al liniei de produse Elvive Hair Care, dedicată îngrijirii şi prevenirii deteriorării părului.

Toată lumea are nevoie de o revenire iar noi spunem că părul deteriorat merită şi el una. În cazul Winonei, spre exemplu, ştim că de la televiziune până la covorul roşu, părul trece prin multe transformări – părul este uscat şi deteriorat„, explică Anne Marie Nelson-Bogle, vicepreşedinte senior marketing la L’Oréal Paris, accentuând ideea că orice păr are nevoie de o revigorare.

Winona Ryder va fi astfel centrul unei campanii ample, din care vor face parte şi actriţa Aja Naomi King (”How to Get Away with Murder”) şi fosta membra a grupului Fifth Harmony, cântăreaţa Camila Cabello, campanie ce va debuta chiar în noaptea aceasta, cu ocazia galei Globurilor de Aur.

Elseve a fost brandul numărul unu de îngrijire a părului din Europa şi lider în tratamente din 1971. Suntem încântaţi să aducem acum linia de îngrijire a părului în SUA sub numele de Elvive, cu o poziţionare focalizată, ce se adresează unui procent de 80% dintre femeile din SUA care se confruntă cu deteriorarea părului zilnic. Cu această lansare, sperăm ca oamenii să lupte împotriva deteriorării părului, pentru a-l putea avea frumos, revigorat în fiecare zi”, spune şi preşedintele L’Oréal Paris SUA, Tim Coolican încurajând folosirea produselor L’Oreal mai ales pe timpul iernii, când părul se poate deteriora mult mai uşor.

Nu întâmplător, campania se numeşte ”The Comeback”, aluzie atât la întoarcerea, după o pauză lungă, a actriţei Winona Ryder pe ecran, dar şi la reinventarea unei linii de cosmetice de renume.

Ryder se alătură astfel altor personalităţi ce au reprezentat  L’Oréal, printre care se regăsesc

Helen Mirren, Julianne Moore şi Freida Pinto.

Share this article

Citește mai multe


Nazare: Am avizat primul pachet de măsuri fiscale. Cel târziu marți, va ajunge în Parlament
Nazare: Am avizat primul pachet de măsuri fiscale. Marți va ajunge în Parlament
Sophia Loren și frumusețea naturală a unei epoci uitate: Când părul de pe corpul femeii nu era un scandal, ci o realitate
O fotografie realizată în 1961 la Napoli o surprinde pe Sophia Loren așa cum era: radiantă, puternică, încrezătoare.
Zodiile care vor avea noroc până la sfârșitul verii: Perioada de succes
Zodiile care vor avea noroc până la sfârșitul verii. Există cinci semne zodiacale care vor cunoaște o perioadă de suc...
Anunțul lui Bolojan. Ce categorii de pensionari pierd bani la pensie, din septembrie
Prim-ministrul Ilie Bolojan a făcut declarații tranșante despre reformele din sistemul public de pensii, anunțând că ...
Decizie controversată. Ce s-a intâmplat cu septuagenarul care a lovit cu sălbăticie un pui de câine
Septuagenarul care a lovit cu sălbăticie un pui de câine şi care i-a ameninţat cu moartea pe cei care au încercat să ...
ULTIMA ORĂ! Elena Udrea a izbucnit în lacrimi în fața judecătorilor. Ce verdict a aflat azi!
Doar ei doi în prima zi de școală, doar ei doi în ultima. Adrian Alexandrov și-a însoțit fiica la serbarea de final d...
Spune-le și altora