Căutare

Share this article
1. Pentru că noul director de creaţie Alessandro Michele, în scurt timp, a reuşit să şteargă eticheta de brand dedicat ”nevestelor de fotbalişti”.
2. Pentru că a revizitat arhiva tiparelor Gucci şi a reuşit să le repună în discuţie, fără efort, pentru un consumator instruit şi extrem de tânăr.
3. Pentru că a reuşit să renunţe la imaginea hiper sexualizată în care Frida Giannini reuşise să ghetoizeze brandul.
4. Pentru că a deschis brandul către formele de comunicare din prezent.
5. Pentru că a reuşit să atragă, în scurt timp comunitatea creativă frecventabilă din toată lumea prin campania #guccigram.
6. Pentru că a democratizat complet imaginea Gucci prin prezenta modelului Nari Nef. 
7. Pentru că a redefinit ideea de romantism.
8. Pentru că a transformat printul 3D în 2D.
9. Pentru că Alessandro Michele are dreptate cînd spune: „There is something creepy in beauty, every time I see something beautiful I feel bad.”
10. Pentru că… 
read
next

Abonează-te la newsletter-ul LIFE.RO