Căutare

Share this article
Este posibil ca cele două nume din titlu să nu îţi spună mare lucru, însă trebuie să te asigur ca o parte din regulile jocului, din industria modei deja au fost schimbate de cei doi jucători. Elementele comune sunt evidente, însă unul se distinge: bătălia de a cuceri un consumator extrem de sofisticat şi cunoscător, aşa cum cred ca eşti şi tu.
Donc…

Acne Studios
Acne Studios este deja o legendă în fashion designul actual mai ales prin faptul că a schimbat modul de a comunica în industria modei. Jonny Johansson este creierul care a construit din 1997, nu un brand de haine, ci un mod de a exista în lumea urban-contemporană printr-o filosofie de multidisciplinaritate.
Ingredientele de bază în formula Acne Studios: design lejer, fără efort, imagine epurată de orice element decorativ, colaborări cu diferiţi artişti din diferite domenii, un website curat, simplu, extrem de eficient  şi funcţional.
www.acnestudios.com

Vetements
Moda demult nu a mai înregistrat o isterie la nivel de imagine, dar şi de comunicare. Aceste lucru se întâmplă zilele acestea, iar personajul principal în toată această poveste întâmplătoare sau nu (?) este Demma Gvasalia.
Demma Gvasalia nu este doar creierul din spatele brandului Vetements, ci şi designerul casei Balenciaga – cea care l-a înlocuit, de curând pe mai mult cunoscutul Alexander Wang. A deschis uşa mai multor case de modă, printre care Maisona Martin Margiela, Louis Vuitton şi a colaborat cu Marc Jacosbs şi Nicolas Ghesquiere.
Designul propus de Vetements este unul extrem de funcţional şi real, şi care flatează în special consumatorul cu mintea hiper-ventilată de aerul post-cool berlinez. „Being down to earth is the new black”.
www.vetementswebsite.com

 

Share this article
Ți-a placut povestea? Ajută-ne și promoveaz-o pe social media
read
next
promoted
articles
loading...

Abonează-te la newsletter-ul LIFE.RO