Căutare

Share this article

Arval Romania, lider european în servicii de leasing operaţional, parte a grupului BNP Paribas, a organizat sâmbătă, 21 mai, cel de-al cincilea turneu de golf care îi poartă numele, în Bulgaria, pe terenul BlackSeaRama.

Turneul a reunit 70 de jucători de golf, dintre care 48 bărbaţi şi 22 femei, majoritatea manageri de top sau antreprenori din România, dar nu numai. Formatul competiţiei a fost Texas Scramble în echipe formate din două persoane, un format care încurajează networking-ul, spiritul de echipă, dar şi voia bună printre participanţi. Pe scurt, coechipierii lovesc câte o minge şi de fiecare dată se alege mingea poziţionată cel mai bine, loc din care ambii efectuează următoarele lovituri. Acest lucru se întâmplă până ce mingea este introdusă în cupă şi tot parcursul de 18 cupe este finalizat. Echipa cu cel mai mare punctaj şi respectiv cel mai mic număr de lovituri per total, a câştigat competiţia.

Pentru primul an, Arval a oferit şi premiu pentru cel mai bun scor brut, premiu câştigat de echipa formată din Răzvan Marcu şi Florin Segărceanu, cu un scor de 40 de puncte. „Suntem foarte mulţumiţi de rezultat în condiţiile în care începutul a fost destul de ezitant. Am avut parteneri de joc care ne-au presat constant, o vreme superbă şi o petrecere de neuitat după joc. Aşteptăm cu interes ediţia viitoare Arval” , au spus câştigătorii la finalul competiţiei.

Runner ups au fost Nicolae Kovacs şi Bruno Negoiţă, tot cu 40 puncte, dar care au acumulat cu un punct mai puţin pe ultimele 9 cupe decât echipa de pe locul întâi, astfel făcând-se diferenţierea între cele două echipe.

Conform punctajului net, podiumul a fost ocupat de Alessandro Gallinella şi Ashley Dyer pe locul întâi, Catalina Aldea şi Angela Haraga pe locul al doilea şi francezii Dominique Schwoebel şi Bertrand Noel pe locul al treilea.

S-au acordat şi premiile Longest Wine Men (obţinut de Choong Hee Han) şi Longest Wine Ladies (obţinut de Sophie Haettel) pentru cele mai lungi lovituri cu driverul de la cupa numărul 9.

Arval a ridicat standardele şi anul acesta, reunind parteneri cu nume sonore la eveniment, care au oferit premii generoase câştigătorilor. Printre aceştia se numără Marsh România, leader în asigurări şi managementul riscului, Comtesse du Barry care răsfaţă jucătorii de golf cu vinuri bune şi delicatese, Turkish Airlines, Club Med, Nespresso, WorldClass şi BMW Romania.

Turkish Airlines şi Club Med au oferit două bilete de avion dus-întors la business class pentru staţiunea La Plantation d’Albion din Mauritius, premiu câştigat de norvegianul Torgeir Olsen, care a reuşit să poziţioneze mingea la 49 cm de steagul de la cupa cu numărul 8 (closest to the pin în limbajul golferilor).

Marsh Romania a pus la bătaie un automobil BMW seria 7 pentru jucătorul care reuşeşte hole-in-one (mingea în cupă dintr-o singură lovitură) la cupa cu numărul 5 a terenului. Din păcate, premiul nu a fost adjudecat. În schimb, compania a oferit o bicicletă marca BMW lui Gelu Matei, jucătorul care a fost cel mai aproape să realizeze un hole-in-one, mingea sa oprindu-se la câţiva centimetri de steag.

Share this article
read
next

Abonează-te la newsletter-ul LIFE.RO