Când toată lumea vrea să slăbească, tu nu știi cum să te îngrași? Iată cum poți crește sănătos în greutate - LIFE.ro

Căutare

Share this article

Majoritatea dintre noi ne îngrozim când auzim expresia „cum să te îngrași” pentru că o siluetă silfidă este tot ce ne-am putea dori. Ei bine, sunt oameni care sunt subponderali și deși se spune că a fi slab e sănătos, a fi sub greutatea medie nu e chiar bine.

Întotdeauna i-am privit cu invidie pe cei care pot mânca orice fără să se îngrașe și am certat Universul că nu mi-a dat și mie darul acesta. Iar culmea culmilor este că acele persoane nici nu apreciază prăjiturile și mâncărurile hipercalorice, atât de gustoase, dar atât de periculoase pentru cântar.

Citește și: Cura de îngrășare pentru femei

Unele dintre aceste persoane chiar și-ar dori să se mai îngrașe și afirmă parcă sfidător că nu știu ce să facă pentru asta.

Ei bine, e o problemă care trebuie tratată ca atare. De aceea, îți propunem câteva modalități sănătoase prin care să te îngrași:

Cum să te îngrași? Mănâncă mai des!

Când ești subponderal, s-ar putea să te simți plin mai repede. Mâncă cinci până la șase mese mai mici în timpul zilei, mai degrabă decât două sau trei mese mari.

Alege alimente bogate în nutrienți.

Ca parte a unei diete generale sănătoase, alege să mănânci pâine, paste și cereale integrale; fructe și legume; lactate; surse de proteine ​​slabe; nuci și semințe.

Cum să te îngrași? Încearcă smoothie-urile și shake-urile.

Nu te umple cu sucuri dietetice, cafea și alte băuturi cu puține calorii și valoare nutritivă mică. În schimb, bea smoothie-uri sau shake-uri sănătoase făcute cu lapte și fructe proaspete sau congelate și presară niște semințe de in măcinate.

Ai grijă când bei.

Unii oameni consideră că alegerea consumului de lichide înainte de masă le stinge pofta de mâncare. În acest caz, poate fi mai bine să beți băuturi cu mai multe calorii împreună cu o masă sau o gustare. Pentru alții, consumul la 30 de minute după masă, nu în timpul mesei, poate funcționa.

Cum să te îngrași? Fă ca fiecare înghițitură să conteze.

Gustare cu nuci, unt de arahide, brânză, fructe uscate și avocado. Ia o gustare înainte de culcare, cum ar fi un sandviș cu unt de arahide și jeleu sau un sandviș wrap cu avocado, legume feliate și carne slabă sau brânză.

Adaugă mâncăruri suplimentare pentru mai multe calorii

Cum ar fi brânză în caserola pentru prânz, omletă și lapte fără grăsimi în supe și tocane.

Cum să te îngrași? Răsfață-te ocazional

Chiar și atunci când ești subponderal, fii atent la excesul de zahăr și grăsime. O felie de plăcintă cu înghețată ocazional este OK. Dar majoritatea răsfățurilor ar trebui să fie sănătoase și să ofere nutrienți pe lângă calorii. Brioșele cu tărâțe, iaurtul și batoanele granola sunt alegeri bune.

Fă sport!

Exercițiile, în special antrenamentele de forță, te pot ajuta să te îngrași prin construirea mușchilor. Exercițiile fizice îți pot stimula, de asemenea, apetitul.


Foto: Depositphotos.com

Share this article
Ți-a placut povestea? Ajută-ne și promoveaz-o pe social media
read
next

Abonează-te la newsletter-ul LIFE.RO