fbpx

Căutare

Share this article

Sunt deja ani buni de când mulţi cântă prohodul televiziunilor şi programelor, să le spunem clasice. Sigur, nu contestă nimeni că audienţele au scăzut dramatic în ultimii ani, iar online-ul şi platformele de streaming au avut un cuvânt important de spus în acest sens. Cu toate astea, sunt producţii care reuşesc să adune la fiecare difuzare peste 1 milion de telespectatori, iar asta le face, fără doar şi poate, cele mai populare emisiuni din România.

Asia Express

Varianta autohtonă a emisiunii Peking Express, Asia Express s-a bucurat de succes încă de la debut, în urmă cu mai bine de 3 ani şi jumătate. Ce-i drept, formatul este unul ofertant.

Mai multe persoane, cunoscute publicului larg, pornesc în echipe de câte 2 într-o călătorie provocatoare, lungă de 4.000 de kilometri. Au la ele doar un rucsac cu câteva lucruri şi echivalentul a un euro, pentru fiecare zi. Deplasările, mâncarea şi orice alte nevoi care apar pe parcurs trebuie să le rezolve prin puterea convingerii sau a farmecului personal, căci banii ies din discuţie. Şi pentru ca lucrurile să fie şi mai complicate, mai primesc pe traseu şi câte o misiune pe care trebuie să o îndeplinească dacă vor să rămână în joc.

Fiecare episod al emisiunii difuzată de Antena 1 adună, în medie, peste 1.000.000 de telespectatori.

SuperStar

Show-ul muzical de la Pro TV este nou intrat în program şi deşi poate mulţi am fi crezut că nu mai este loc de încă o emisiune de acest gen pe piaţă, iată că audienţele arată contrariul.

Construită pe formatul internaţional Idol, emisiunea pare să păstreze reţeta de succes şi la noi. Sute de tineri cu vârste cuprinse între 16 şi 30 de ani, oameni obişnuiţi care visează să transforme muzica din pasiune în carieră, au urcat pe scenă în faţa juriului format din Marius Moga, Raluk, Carla`s Dreams şi Smiley. Iar pentru ei nu contează nici istoriile personale, nici experienţa sau lipsa ei, doar vocea şi atitudinea.

Aşa cum au spus în nenumărate rânduri juraţii, preselecţiile de la SuperStar par să fi avut cei mai talentaţi cântăreţi din istoria emisiunilor muzicale din România. Iar asta se vede şi în audienţele de până acum. Peste 1.000.000 de oameni se uită la fiecare ediţie, aşa că alegerea de a aduce în faţa publicului câte 2 ediţii pe săptămână pare una inspirată.

iUmor

Putem spune că emisiunea difuzată de Antena 1, cu cele 11 sezoane ale ei, este printre veteranele clasamentului în care intră cele mai populare emisiuni din România.

Lansat în primăvara lui 2016, show-ul de tip concurs are ca scop să scoată la lumină cei mai amuzanţi români. Aşa că în fiecare ediţie se perindă pe scenă, în faţa juriului format din Mihai Bendeac, Delia Matache şi Cheloo, oameni care reuşesc să îi facă pe alţii să râdă fie prin stand-up comedy, fie prin teatru, muzică, circ sau magie.

Dacă la debut emisiunea aduna şi peste 2 milioane de telespectatori în timpul unei ediţii, 5 ani mai târziu audienţele au scăzut la jumătate şi chiar mai mult. Sunt ediţii care nu reuşesc să atingă milionul de telespectatori, însă chiar şi în aceste condiţii emisiunea rămâne printre cele mai populare din România.

Visuri la cheie

O altă emisiune cu vechime pe piaţa media din România, Visuri la cheie, reuşeşte să rămână la fel de atractivă pentru public chiar şi la 7 ani de la debutul ei, la Pro TV. Show-ul prezentat de Dragoş Bucur reuşeşte să schimbe în bine parcursul familiilor prezente în emisiune.

Oameni trecuţi prin momente grele, cu puţine resurse de a schimba lucrurile în mai bine, primesc vizita şi ajutorul echipei. Cei aleşi pleacă într-o vacanţă – unii dintre ei, în prima vacanţă din viaţă – iar în urma lor echipa formată din arhitect, constructor şi designer de interior le refac sau, după caz, le construiesc o casă nouă.

Poveştile impresionante şi faptele bune continuă să atragă publicul, aşa că mai fiecare ediţie Visuri la cheie adună peste 1,5 milioane de oameni în faţa televizoarelor.

România, te iubesc

Emisiunea difuzată în fiecare duminică, înaintea jurnalului principal de ştiri al Pro TV, vine să spargă miturile care susţin că românii preferă doar programele facile. Sunt 13 ani de când echipa aduce săptămânal în faţa publicului reportaje şi anchete de amploare, unele care reuşesc chiar să schimbe legi sau mentalităţi.

Şi sunt tot atâţia ani de când reuşeşte să păstreze o audienţă ce pare incredibilă într-un peisaj media în care mulţi se încăpăţânează să promoveze non-valori. Cele mai multe dintre ediţii se apropie de 1.000.000 de telespectatori, dar sunt şi unele care ating 1,3, chiar 1,5 milioane.

Citeşte şi: Povestea vieții lui Alex Dima: de la studii de teologie, la „România, te iubesc!” și până la povestea despre care cu greu mai acceptă să vorbească – LIFE.ro

Masked Singer

Şi Masked Singer, show-ul ce şi-a făcut debutul la Pro TV în toamna anuui trecut, face parte din emisiunile cu priză la public. Urmează şi o reţetă deja consacrată în peste 25 de ţări din întreaga lume: vedete, costume spectaculoase, voci bune şi mister păstrat cu sfinţenie când vine vorba de concurenţii participanţi.

Chiar dacă nu se bate cu liderii topului, emisiunea are săptămâni mai bune şi mai puţin bune, cu audienţe cuprinse între o jumătate de milion de telespectatori şi aproape un milion.

Share this article
Ți-a placut povestea? Ajută-ne și promoveaz-o pe social media
read
next

Abonează-te la newsletter-ul LIFE.RO