fbpx

Căutare

Share this article

Ultima lună de iarnă a venit cu titluri noi pe Netflix, filme care au agitat din nou spiritele în Social Media. În timp ce unii ridică unele titluri în slăvi, alţii le desfiinţează fără milă. Indiferent de laude şi critici, cele mai urmărite filme şi seriale pe Netflix nu fac decât să adune şi mai mulţi oameni în faţa televizoarelor.

Inventing Anna (Inventând-o pe Anna)

Miniseria produsă de Shonda Rhimes, creatoarea celebrului serial Anatomia lui Grey a fost pe cât de aşteptată, pe atât de discutată după lansare. Bazată pe povestea investigaţiei unei jurnaliste în cazul Anna Delevey, seria ne prezintă felul în care o tânără a convins elita din New York că este o moştenitoare bogată din Germania, a devenit influencer pe Instagram şi a lăsat fără bani mulţi dintre bogaţii oraşului.

Netflix i-a plătit 320.000 de dolari Annei Sorokin pentru a putea pune povestea în imagini, iar banii au fost folosiţi de aceasta ca să plătească avocaţii, datoriile şi amenzile primite.

The Tinder Swindler

Documentarul britanic a stârnit şi el multă vâlvă printre abonaţii Netflix. Filmul aduce în faţa publicului povestea lui Simon Leviev, un bărbat care obişnuia să-şi găsească partenere prin intermediul unei aplicaţii de întâlniri. Le amăgea că este moştenitorul unui imperiu financiar, le câştiga încrederea, după care începea să le ceară bani ca să se poată ascunde de mafioţii care îl urmăresc. Se crede că Leviev a reuşit să obţină mai bine de 10 milioane de dolari de-a lungul timpului în acest fel, iar în afara faptului că i-a fost suspendat contul de pe Tinder, bărbatul nu a fost tras la răspundere în niciun fel până în acest moment.

Vikings: Valhalla

Acest serial face parte şi el de pe lista cu mari aşteptări, iar bucuria e tot mai aproape având în vedere că astăzi are loc premiere. Producătorii au vorbit despre o abordare complet nouă a poveştilor cu vikingi, iar acţiunea se petrece cu 1.000 de ani înaintea celei din serialul care se bucură deja de succes, Vikingii. Noul serial se vrea a fi o cronică a aventurilor celor mai legendari vikingi din toate timpurile.

Sweet Magnolias (Dulcele magnolii), sezonul 2

Mai bine de un an şi jumătate au avut de aşteptat fanii acestui serial apariţia noului sezon din Sweet Magnolias, o dramă romantică ce prezintă poveştile a 3 prietene din copilărie. Nu au lipsit, nici de această dată, tragediile, suferinţa, dar şi ideea de unitate şi comunitate.

Toy Boy, sezonul 2

Povestea stripperului eliberat din închisoare după 7 ani şi încercarea lui de a dovedi că amanta i-a înscenat uciderea soţului ţine cu sufletul la gură audienţa, cel puţin pe cea din România. Primul sezon a fost un succes aici, la fel şi cel de-al doilea, care este în topul celor mai vizionate producţii.

Tall Girl 2 (Fata înaltă)

O altă continuare care a intrat în topul cu cele mai urmărite filme şi seriale pe Netflix este Fata înaltă 2. Filmul ne scoate din povestea iniţială, cu adolescenta exclusă de colegii de şcoală din cauza înălţimii ei şi ne prezintă acum o fată populară şi mai încrezătoare în propriile forţe. Numai că popularitatea vine la pachet cu probleme noi.

I Am Georgina (Eu sunt Georgina)

Nu doar fotbalul şi fotbaliştii trezesc pasiuni puternice, ci şi partenerele lor de viaţă. Aşa se face că reality-ul despre viaţa iubitei unuia dintre cei mai faimoşi fotbalişti din lume, Georgina Rodriguez, este extrem de urmărit în această perioadă. Serialul vorbeşte despre momentul în care cei 2 s-au cunoscut şi felul în care s-a schimbat viaţa ei de atunci.

Dark Desire (Dorinţă întunecată)

În top, în această perioadă, a intrat şi acest serial mexican despre idila dintre o profesoară la Facultatea de Drept, căsătorită cu un judecător, şi un tânăr cuceritor. Drumul de la pasiune la tragedie este însă extrem de scurt, iar secretele dau peste cap vieţile tuturor.

Love Tactics (Tactici în dragoste)

Se pare că luna lui Dragobete şi a lui Valentin a adus mai mult interes în rândul românilor pentru filmele care prezintă poveşti amoroase. Aşa a ajuns în trend şi această producţie turcească despre o bloggeriţă de modă care nu crede în iubire, dar e convinsă că are reţeta secretă pentru a face orice bărbat să-i pice în mreje.

All of Us are Dead (Suntem morţi cu toţii)

După succesul înregistrat de Squid Game a venit rândul altui serial coreean să intre în topul celor mai vizionate filme de pe Netflix. Filmul cu zombie însetaţi de sânge a stârnit multe amintiri dureroase sud-coreenilor, multe dintre scene amintind de scufundarea feribotului Sewol în 2014, când 304 oameni au murit. 250 dintre victime erau copii care mergeau la un liceu aflat la periferia Seulului.

Citeşte şi: 16 lucruri interesante pe care probabil nu le știai despre Squid Game, cel mai popular serial de pe Netflix la ora actuală – LIFE.ro
Share this article
Ți-a placut povestea? Ajută-ne și promoveaz-o pe social media
read
next

Abonează-te la newsletter-ul LIFE.RO