Cum ajungi să experimentezi mâncarea de la KANE, petrecerile de la The Brunch Affair sau ieșirea în mijlocul naturii la Singureni Manor - LIFE.ro
Mergi la conținut

Vrei să te bucuri de o experiență gastronomică de fine dining la KANE, restaurant ce explorează noua bucătărie românească? Să descoperi un concept exclusivist de petreceri în restaurante în locuri neconvenționale oferite de The Brunch Affair? Sau să încerci Singureni Manor, o destinație unică ce combină relaxarea în mijlocul naturii cu confortul absolut? Le poți avea pe toate foarte ușor. Mastercard și BRD au lansat o colecție de experiențe și beneficii din domenii precum artă și cultură, sport, gastronomie, divertisment, călătorii sau cumpărături, dedicate exclusiv deținătorilor de carduri Mastercard BRD Premium, disponibile prin platforma Priceless.com/BRD.  

Pe lângă experiențele de mai sus, cardurile Mastercard BRD Premium oferă acces în Business Lounge-urile din aeroporturile din Cluj-Napoca, Sibiu, Timișoara, București și Viena, 10% cashback la rezervările de cazare pentru oricare dintre cele 85.000 de destinații internaționale, realizate pe Booking.com, precum și asigurarea gratuită pentru cumpărături de la orice magazin online înregistrat în Uniunea Europeană, Marea Britanie, Norvegia sau Elveția.  

Și pentru că această campanie ni se pare super interesantă, am vrut să aflăm mai multe lucruri despre parteneriatul dintre Mastercard și BRD, precum și despre platforma Priceless.com/BRD. Așa că am vorbit Elena Dincă, Head of Sales for Financial Institutions, Merchants and Government Segments, Mastercard și Anca Nuțiu, Executive Director Retail Customers Value Management, BRD:

Elena Dincă (Mastercard): „De la experiențe de fine dining în orașele mari din România, la evenimente culturale și artistice, prețuri preferențiale la cele mai exclusiviste magazine de modă din lume, până la destinații de vacanță inedite, ne dorim să oferim clienților oportunitatea de a se bucura de experiențe de neprețuit și momente memorabile”

Ce a inspirat colaborarea dintre BRD și Mastercard pentru a crea această platformă Priceless.com/BRD și ce vă doriți prin acest proiect?

Elena Dincă (Mastercard): Dincolo de a asigura tranzacții sigure și rapide, Mastercard este un promotor și facilitator al experiențelor de neprețuit prin care conectăm oamenii cu pasiunile lor. Alături de partenerii de la BRD, ne-am propus să le oferim posesorilor de carduri Mastercard BRD Premium experiențe și beneficii exclusive și atent selectate, pentru ca aceștia să se bucure de momente cu adevărat memorabile atât pe teritoriul țării, cât și în întreaga lume. Ne dorim astfel să aducem valoare adăugată în segmentul cardurilor premium, completând stilul de viață al clienților noștri cu opțiuni deosebite și avantaje exclusiviste.

Anca Nuțiu (BRD): Ne-am dorit să le oferim clienților experiențe unice complementare beneficiilor atașate cardurilor premium BRD, ca un semn de apreciere și de recunoaștere a statutului lor și să le fim aproape și în afara mediului bancar. Așa a apărut Priceless.com/BRD, un club select al iubitorilor de nou și rafinament, creat împreună cu Mastercard, prin care clienții au acces la unele dintre cele mai exclusiviste experiențe locale și internaționale. Cardurile premium BRD Mastercard devin astfel semne distinctive ale celor care fac parte din club.

Cine sunt consumatorii premium cărora li se adresează acest program?

Elena Dincă (Mastercard): Consumatorii premium cărora li se adresează programul sunt deținătorii de carduri Mastercard BRD Premium Noir (World Elite), Platinum sau Gold. Acești clienți au standarde premium pentru produsele și serviciile pe care le accesează în mod curent: apreciază valoarea, tradiția, calitatea și atenția la detalii până la nivel de craftsmanship. Programul este conceput pentru a răspunde nevoilor și preferințelor acestor consumatori, oferindu-le oportunitatea de a se bucura de oferte valoroase și opțiuni de top din diferite categorii.

Anca Nuțiu (BRD):Acest program li se adresează clienților BRD premium care apreciază experiențele unice cu acces limitat și exclusivist. Acești clienți sunt atrași de produse și servicii unice pe care ne bucurăm să le oferim în mod exclusiv prin intermediul platformei Priceless.com/BRD.

Gama noastră de carduri Mastercard premium este variată și include carduri de debit și de credit Platinum și Gold, cât și unul dintre cele mai prestigioase carduri din lume, de tip Mastercard World Elite: cardul Noir BRD.

Ce feedback ați primit din partea clienților care au profitat deja de ofertele disponibile pe platforma Priceless.com/BRD? Care sunt cele mai accesate sau cele mai populare oferte de până acum?

Elena Dincă (Mastercard):Beneficiile oferite prin platforma Priceless.com/BRD sunt împărțite în șase categorii: Experiențe exclusive BRD, Beneficii BRD, Beneficii locale, Experiențe globale, Programul european de privilegii, Mastercard Premium Collection. Acestea înglobează o gamă variată de experiențe și beneficii exclusive, din domenii variate, precum artă și cultură, sport, gastronomie, divertisment, călătorii sau cumpărături. Pentru a revendica experiențele și ofertele listate pe Priceless.com, posesorii de carduri Mastercard BRD Premium trebuie să se înregistreze în platformă, prin validarea cardului și crearea unui cont. 

Utilizatorii pot vedea în orice moment disponibilitatea experiențelor și ofertelor listate, acestea fiind marcate cu unul din statusurile: 

  • „În curând” – experiența apare pe platformă împreună cu toate detaliile, dar nu poate fi revendicată încă
  • „Stare activă” – experiența poate fi revendicată pe loc
  • „Sold out” – numărul de experiențe este epuizat

Clienții noștri sunt încântați tocmai de această diversitate de alegeri, prin care au acces la experiențe exclusiviste și facilități premium. Printre cele mai populare beneficii se numără experiențele gastronomice de fine dining, accesul în business lounge-urile din aeroporturi și ofertele de tip cashback.

Cum vă așteptați să evolueze și să crească această platformă Priceless.com/BRD în viitor și ce planuri aveți pentru a menține interesul și implicarea clienților?

Elena Dincă (Mastercard):Ne-am propus să extindem și să diversificăm beneficiile din acest program, astfel încât să putem oferi o gamă cât mai largă de experiențe, atât pe plan local, cât și internațional, care să satisfacă dorințele și preferințele diverse ale posesorilor de carduri Mastercard Premium. De la experiențe de fine dining în orașele mari din România, la evenimente culturale și artistice, prețuri preferențiale la cele mai exclusiviste magazine de modă din lume, până la destinații de vacanță inedite, ne dorim să oferim clienților oportunitatea de a se bucura de experiențe de neprețuit și momente memorabile. Obiectivul este să consolidăm relația cu clienții existenți și să atragem noi clienți, menținând interesul utilizatorilor pentru platformă.
Anca Nuțiu (BRD)
: Împreună cu partenerul Mastercard vom continua să diversificam beneficiile oferite prin intermediul platformei Priceless.com/BRD, venind în întâmpinarea preferințelor clienților noștri.    

Astfel, am extins experiențele și în alte mari orașe ale țării și ne pregătim să lansăm în curând și alte oferte exclusiviste pentru activități sezoniere din zona de cultură, sport etc.

Priceless.com/BRD
Mastercard BRD lansează platforma Priceless.com/BRD

Elena Dincă (Mastercard): „Am observat că experiențele gastronomice de fine dining din categoria „Experiențe exclusive BRD” au fost printre cele mai solicitate și apreciate beneficii oferite pe platformă”

Platforma Priceless.com/BRD oferă o gamă largă de beneficii în diferite categorii. Care dintre aceste categorii considerați că este cea mai atractivă pentru posesorii de carduri Mastercard BRD Premium și de ce?

Elena Dincă (Mastercard): Până în prezent, am observat că experiențele gastronomice de fine dining din categoria „Experiențe exclusive BRD” au fost printre cele mai solicitate și apreciate beneficii oferite pe platformă. Acest lucru sugerează că posesorii de carduri Mastercard BRD Premium au manifestat un interes ridicat pentru opțiunile de dining de calitate superioară, care le-au permis să exploreze bucătării inovatoare și să se bucure de experiențe culinare excepționale.

Mastercard este cunoscută ca o companie de tehnologie în domeniul plăților. Cum se aliniază acest proiect la dorința voastră de a construi o economie digitală atotcuprinzătoare?

Elena Dincă (Mastercard): Cred că e important mai întâi să definim economia digitală și care este rolul Mastercard în tot acest sistem. Tehnologia este catalizatorul pentru transformarea digitală și sustenabilă a societății la toate nivelurile și fundamentul pentru construirea unei economii digitale sustenabile. Ce înseamnă acest lucru? Acces egal la resurse – fizice, financiare, intelectuale, din care derivă numeroase beneficii, precum creșterea gradului de incluziune și educație financiară, creșterea nivelului de digitalizare, albirea economiei. 

În calitate de companie de tehnologie, ne concentrăm pe transformarea experienței consumatorilor și pe consolidarea încrederii în economia digitală prin construirea unei rețele care conectează oamenii cu comercianții, băncile și întreprinderile din întreaga lume, permițându-le să interacționeze cum, unde și când doresc, în deplină încredere și siguranță. 

Un exemplu în acest sens este Priceless.com/BRD. Această platformă reprezintă o modalitate simplă și rapidă prin care clienții pot accesa și revendica beneficiile oferite, direct de pe dispozitivele lor digitale. Totodată, prin oferirea unui set variat de experiențe, de la acces în business lounge-urile din aeroporturi, cashback la rezervări de cazare, asigurare gratuită pentru cumpărături online și multe altele, platforma aduce valoare adăugată utilizatorilor, creând oportunități de a-și îmbunătăți stilul de viață și de a beneficia de avantaje exclusive. Și ca să revenim la legatura dintre acest proiect și economia digitală, prin Priceless.com/BRD clienții pot face tranzacții sigure, rapide și inteligente, pentru a-și satisface nevoile și preferințele într-un mod modern și eficient.

Mastercard
Elena Dincă, Head of Sales for Financial Institutions, Merchants and Government Segments, Mastercard

Cum contribuie această inițiativă la crearea unei lumi sustenabile care oferă tuturor accesul la posibilități de neprețuit?

Elena Dincă (Mastercard): Platforma promovează incluziunea financiară, sprijină dezvoltarea industriei locale, încurajează consumul responsabil și durabil, promovează cultura și patrimoniul și aduce inovație în economia digitală. În ansamblu, platforma Priceless.com/BRD, prin beneficiile pe care le oferă și prin susținerea diverselor domenii și industrii, contribuie la crearea unei lumi mai sustenabile și echitabile, oferind acces la oportunități de neprețuit pentru toți cei care utilizează cardurile Mastercard BRD Premium.

Anca Nuțiu (BRD): „Fidelizarea deținătorilor de carduri este unul dintre aspectele care ne preocupă foarte mult și în acest sens colaborăm strâns cu partenerii de la Mastercard pentru a răspunde cât mai bine exigențelor înalte ale clienților”

Cum pot posesorii de carduri Mastercard BRD Premium să acceseze beneficiile oferite prin Priceless.com/BRD și care sunt pașii necesari pentru a crea un cont de utilizator?

Anca Nuțiu (BRD):  Este foarte simplu: să dețină carduri premium BRD și să-și creeze cont în platforma Priceless.com/BRD. Pentru a beneficia de cash-back la o varietate de comercianți din segmentul premium, trebuie să își înscrie cardul Mastercard Premium eligibil în Mastercard Premium Collection. Odată înscriși, tot ce au de facut este să achite cu cardul respectiv la comercianții parteneri, iar cashback-ul le va fi automat returnat în cont în decursul a câteva zile.

BRD
Anca Nuțiu, Executive Director Retail Customers Value Management, BRD

Cât de importantă este colaborarea cu Mastercard pentru strategia generală de fidelizare a clienților BRD?

Anca Nuțiu (BRD): Fidelizarea deținătorilor de carduri este unul dintre aspectele care ne preocupă foarte mult și în acest sens colaborăm strâns cu partenerul Mastercard pentru a răspunde cât mai bine exigențelor înalte ale clienților din segmentul premium.

Lansarea Priceless.com/BRD este un pas natural în această direcție, prin care ne dorim consolidarea poziției noastre pe segmentul de produse premium, creând un nou standard în piață.

Share this article

Pe aceeași temă

Citește mai multe


Creșterea taxelor | Ce se întâmplă cu banii de pensii ai românilor și cu investițiile la bursă
Cu investiții totale de 23,5 mld. lei pe bursă – adică aproape un sfert din banii de pensii private ai românilor – fo...
Creșterea taxelor | Biriș pune punctul pe ”i”: Pierdem miliarde din PNRR sau supărăm mediul de afaceri?
Pus în fața unui deficit bugetar scăpat de sub control, Guvernul României are în prezent de ales: crește impozitele ș...
Cum se simte oboseala cauzată de cancer. Apare aproape în toate tipurile de neoplasme avansate
Cum se simte oboseala de la cancer? Oboseala este un simptom comun al cancerelor avansate, însă acest tip de oboseală...
Asociația Caritas Alba Iulia, despre reforma sistemului de asistență socială: Serviciul social nu e muzeu
Asociația Caritas Alba Iulia, despre reforma sistemului de asistență socială: Serviciul social nu e muzeu Sectorul fu...
Animalul de companie are o respirație urât mirositoare? Iată câteva cauze
Nimic nu se compară cu afecțiunea câinelui, cu excepția cazului în care animalul de companie are un caz grav de halit...
Cum dansează pe manele mireasa lui Oțil și nașa Roxana Ionescu. Ramona Olaru și Diana Munteanu, campioane și ele
Dani Oțil și Gabriela Prisăcariu au făcut cununia religioasă duminică, 30 iulie, la 2 ani de când au devenit soț și s...
Spune-le și altora