Căutare

Share this article

Mercedes-Benz România a organizat sâmbătă, 16 februarie, primul său turneu de golf, MercedesTrophy, în Bulgaria pe terenul Lighthouse Golf & Spa. Turneul a reunit peste 90 de jucători de golf, împărţiţi în 3 divizii, majoritatea manageri de top din companii importante din România. Formatul competiţiei a fost Stableford, iar startul a fost de tip shotgun, la ora 10 a.m. Cele 3 divizii au fost delimitate în funcţie de nivelul de competenţă al jucătorilor, în limbajul specific măsurat prin handicap (hcp). La Divizia A au participat jucătorii cu hcp cuprins între 0 (zero) şi 18, la Divizia B, jucătorii cu hcp cuprins între 18 şi 27, iar Divizia C, jucătorii cu hcp cuprins între 27 şi 36.
„De-a lungul anilor, Mercedes-Benz şi-a intersectat tot mai mult traiectoria cu lumea golfului, dovedind elementele comune cu acest sport al eleganţei şi preciziei. Excelenţa, distincţia, perseverenţa şi meticulozitatea sunt valori esenţiale pe care Mercedes-Benz şi pasionaţii de golf le împărtăşesc. În acest an, am decis să aducem MercedesTrophy şi în România, pentru a le oferi şansa clienţilor noştri pasionaţi de golf să îşi demonstreze măiestria la nivel mondial”, a declarat Philipp Hagenburger, Managing Director Passenger Cars and CEO Mercedes-Benz România
Câştigătorul acestei ediţii, respectiv al diviziei A, este Răzvan Marcu, Director de Marketing în cadrul Marcom, cu un scor de 38 de puncte: „Sunt foarte mulţumit de rezultatul obţinut şi felicit organizatorii pentru efortul depus. Vremea a fost superbă, partenerii de joc excepţionali, terenul s-a prezentat în condiţii optime, iar Gala Dinner-ul a încheiat o zi cu adevărat memorabilă. Sper ca MercedesTrophy să devină o constantă în calendarul competiţional românesc.”
Printre premiile acordate de Mercedes-Benz România în cadrul ceremoniei organizate la Lighthouse Club House, se numără trofee pentru ocupanţii primelor 3 locuri ale fiecărei divizii, diverse accesorii de golf, dar şi test drive-uri. Modele disponibile pentru test drive au fost Mercedes-Benz C Coupé, Mercedes-Benz E-Class, Mercedes-Benz GLE Coupé, Mercedes-Benz GLC si Mercedes-Benz S-Class.
De asemenea, turneul a fost „asezonat” de Comtesse du Barry care, pe parcursul competiţiei, a oferit jucătorilor, într-o oază de relaxare, delicatesele specifice. Un alt sponsor au fost Cramele Oprişor.
Competiţia MercedesTrophy la nivel mondial este un turneu cu un format în trei etape. Acesta începe cu (1) turneul local (participare bazată pe invitaţie), în cadrul căruia câştigătorii se pot califica pentru (2) etapa Regională. (3) Finala Mondială reprezintă momentul culminant al competiţiei, care se desfăşoară în mod tradiţional în regiunea Stuttgart – locul de naştere al automobilului.
Cei mai buni 6 jucători ai turneului de sâmbătă, posesori de automobile Mercedes-Benz, s-au calificat pentru următorul nivel al turneului Mercedes Trophy, etapa regională, care va avea loc în Austria şi care adună jucători din mai multe ţări.
La nivel global, competiţiile MercedesTrophy au peste 60.000 de participanţi.

Share this article
read
next

Abonează-te la newsletter-ul LIFE.RO