fbpx

Căutare

Share this article

Gucci a lansat de curând un nou proiect artistic numit „4 Rooms”. Acesta combină lumea modei cu cea a artei într-un plan cât se poate de real dar şi imaginar în acelaşi timp.

Potrivit site-ului Designboom.com, Alessandro Michele, directorul de creaţie al brandului de lux, a cerut unor artişti internaţionali, 4 la număr, să realizeze o instalaţie în cadrul magazinului Gucci Ginza din Tokyo. Aceste spaţii, gândite în jurul câtorva dintre elementele distinctive Gucci, sunt cât se poate de reale. Însă ele au trecut şi în spaţiul online şi îşi deschid porţile pentru vizitatorii virtuali.

Cele patru camere sunt intitulate Gucci Words Room, Gucci Herbarium Room, Gucci Garden Room, Gucci Ghost Room. „Ierbarul”, realizat în camera Gucci omonimă, a fost concepută de artistul japonez Chiharu Shiota. Acesta a transformat acest spaţiu într-un „tablou” panoramic împânzit de fire roşii în care „vieţuiesc” accesoriile Gucci. Pentru această instalaţie au fost folosiţi peste 28 de kilometri de fir roşu care să creeze labirintul vizual în care păşesc vizitatorii şă descopere genţile, portofelele şi celelalte obiecte marca Gucci.

Cei curioşi să descopere această cameră (chiar şi online) pot interacţiona cu obiectele prin intermediul unei experienţe video 360°. În plan real camerele Gucci pot fi vizitate la Gucci Ginza din Tokyo până pe 27 noiembrie.

Foto: Gucci
Share this article
Ți-a placut povestea? Ajută-ne și promoveaz-o pe social media
read
next
promoted
articles
loading...

Abonează-te la newsletter-ul LIFE.RO