Căutare

Share this article

În anii `90 Claudia Schiffer era unul dintre cei mai cunoscuţi oameni de pe planetă. Supermodelul a fost considerat mereu etalon în industria modei: deţine recordul pentru modelul cu cele mai multe coperţi de reviste, peste 1000, are la activ cele mai multe campanii publicitare pentru produse de lux şi era considerat omul care poate vinde orice, oricui. Şi la cei aproape 50 de ani ai săi, Claudia Schiffer este în continuare un exemplu de frumuseţe, dar şi de seriozitate şi dăruire. Pentru că nimic din viaţa Claudiei Schiffer nu ar fi fost posibil dacă ea nu ar fi fost preocupată să-şi facă treaba de la foarte bine în sus.

Viaţa Claudiei Schiffer – Cum ajunge o adolescentă timidă răsfăţata marilor designeri ai lumii

Născută într-un orăşel din Germania, în Rheinberg, Claudia Schiffer a avut parte de o copilărie firească şi veselă. Cu 3 fraţi mai mici însă a căpătat şi un grad crescut de responsabilitate, aşa că îşi pregătise drumul în viaţă. Sau cel puţin aşa credea. La 17 ani se pregătea să urmeze avocatura, urmându-şi tatăl în carieră şi dorind să lucreze cot la cot cu el. Planurile i-au fost date cu totul peste cap când, aflată la discotecă, a fost invitată la Paris pentru o şedinţă foto. Cel care o remarcase era nimeni altul decât şeful celebrei agenţii de modele Metropolitan, Michael Levaton.

Extraordinar de timidă, Claudia Schiffer s-a lăsat cu greu convinsă să îi dea acestuia numărul ei de telefon şi nici nu credea că i-ar folosi la ceva. A doua zi Levaton a sunat-o şi i-a cerut să se întâlnească. Claudia a acceptat, dar a mers însoţită de mama ei, care era şi mai determinată să nu îşi lase fiica să meargă pe acest drum. Până la urmă au acceptat să plece amândouă la Paris, pentru probă. Doar că ceea ce trebuia să fie o şedinţă foto de probă s-a transformat în rampa ei de lansare. Adolescenta era atât de bună şi de naturală în faţa aparatului încât mai multe fotografii realizate atunci au apărut direct în revista Elle.

Foto: pinterest.com

În scurt timp a devenit imaginea Guess, iar co-fondatorul brandului, Paul Marciano, avea să mărturisească mai târziu că numele companiei a devenit cunoscut în întreaga lume datorită Claudiei. Au urmat apariţii pe coperţile celor mai celebre reviste de modă ale vremii, Vanity Fair, Rolling Stones, Harper`s Bazaar, Time, People, iar Vogue a devenit un fel de a doua ei casă.

Foto: Stylion.me

După ce Karl Lagerfeld a ales-o pe Claudia Schiffer să fie imaginea Chanel, supermodelul comparat adesea la începuturile carierei cu actriţa Brigitte Bardot a devenit vedeta spectacolelor de modă pentru cele mai cunoscute case din lume. Ralph Lauren, Versace, Yves Saint Laurent, Christian Dior, Louis Vuitton – nu există casă de modă care să nu şi-o fi dorit-o în prezentările sale. Campaniile publicitare pentru cele mai luxoase branduri din lume au devenit şi ele o constantă, iar Claudia este cel mai vechi ambasador al companiei de cosmetice L`Oréal.

Foto: bellazon.com

S-ar putea spune că frumuseţea a fost cea care a propulsat-o în această lume glamour. Şi, da, frumuseţea a fost cea care i-a atras atenţia directorului de la Metropolitan, dar Claudia Schiffer n-ar fi ajuns niciodată un top model dacă nu ar fi avut şi alte calităţi de necontestat. Vorbitoare de germană, franceză şi engleză, beneficiara unei educaţii riguroase, inteligentă şi deloc disperată după succes, Claudia obişnuia să refuze pe bandă rulantă petrecerile spectaculoase din domeniu. Nu a băut, nu a fumat, nu a consumat droguri, nu a fost implicată în niciun fel de relaţii controversate şi nici nu s-a lăsat îmbătată de celebritate. A stat departe de toate tentaţiile care i-ar fi putut dăuna şi s-a concentrat exclusiv asupra muncii.

Claudia Schiffer şi Karl Lagerfeld, foto: vogue.com

Viaţa Claudiei Schiffer – Iubirile celei mai frumoase femei din lume

Ţinându-se departe de tentaţiile şi capcanele vieţii plină de bani, petreceri şi tot felul de personaje mai mult sau mai puţin bine intenţionate, Claudia Schiffer şi-a văzut de viaţă ca şi cum să fii super model e cel mai banal lucru de pe lume. Era deja faimoasă când în timpul unei gale organizate la Berlin l-a cunoscut pe nu mai puţin celebrul magician David Copperfield. Acesta a invitat-o pe scenă în timpul unui spectacol de-al său şi nu doar că a impresionat-o cu trucurile sale, dar i-a cucerit şi inima. În doar câteva luni cei doi erau deja logodiţi şi toată lumea vorbea despre cuplul momentului.

Claudia Schiffer şi David Copperfield, foto: pinterest.com

Dragostea era atât de mare încât top modelul a apărut de nenumărate ori pe scenă, fiindu-i asistentă lui Copperfield şi a fost parte importantă din documentarul despre viaţa lui. Presiunea mediatică, zvonurile, printre care şi cele care spuneau că relaţia lor e o înşelătorie menită să aducă publicitate, dar şi programele încărcate şi-au pus însă amprenta, iar după 6 ani de relaţie cei doi îşi anunţau despărţirea.

A urmat o relaţie de mai scurtă durată cu un dealer de artă britanic, Tim Jefferies. La scurt timp după această despărţire l-a cunoscut însă pe producătorul britanic de film, Matthew Vaughn, iar dragostea dintre ei a fost fulgerătoare.

Claudia Schiffer şi Matthew Vaughn, foto: popsugar.com

În 2002, după câteva luni de relaţie, se căsătoreau, iar un an mai târziu venea pe lume şi primul lor copil – Caspar, acum în vârstă de 17 ani. Cuplul mai are 2 copii: Clementine, acum în vârstă de 15 ani şi Cosima, de 10 ani, care pare să fie copie fidelă a mamei: blondă şi cu ochi albaştri.

Claudia Schiffer şi copiii, foto: celenzz.com

Viaţa Claudiei Schiffer – Femeie de afaceri, actriţă, implicată în cauze sociale

Anii petrecuţi în lumea modei au transformat-o pe Claudia Schiffer într-o femeie fără griji. Cu o avere de peste 50 de milioane de euro, top modelul putea să-şi vadă liniştită de viaţă fără să fie nevoită să mai muncească o singură zi. Dar ea nu şi-a dorit niciodată să stea. Dimpotrivă! La scurt timp după ce l-a cunoscut pe soţul său a admis faptul că abia atunci s-a gândit că ar putea să nu mai lucreze zi de zi şi că şi-ar putea lăsa weekend-urile libere.

Foto: harpersbazaar.com

În egală măsură a ştiut că modelling-ul nu este o meserie pe care să o facă o viaţă întreagă, aşa că şi-a îndreptat atenţia şi către alte lucruri. A realizat un brand de cosmetice care îi poartă numele, a lansat o linie vestimentară cu produse din caşmir, o colecţie de ciorapi, dar şi una de încălţăminte. A lansat şi o serie de exerciţii fizice în format video care au devenit în scurt timp best seller, dar şi un lanţ de cafenele, Fashion Cafe, împreună cu la fel de celebrele colege de catwalk: Christy Turlington, Naomi Campbell şi Elle Macpherson.

Claudia Schiffer a fost pasionată şi de actorie, însă chiar dacă a fost deseori criticată pentru jocul ei, nu a abandonat apariţiile în filme. De la debutul pe platourile de filmare, în 1994, în rolul unui instructor de fitness în celebrul Richie Rich, a avut cel puţin o apariţie într-o peliculă de lung-metraj o dată la 2-3 ani. Ultimul ei rol a fost în îndelung aplaudatul Love Actually, în 2003.

Foto: unicef.org.uk

Fostul top model este ambasador UNICEF, purtător de cuvânt în lupta împotriva cancerului la sân, dar şi a asociaţiei Make Poverty History, care luptă împotriva sărăciei şi inechităţii.

Share this article
Ți-a placut povestea? Ajută-ne și promoveaz-o pe social media
read
next
loading...

Abonează-te la newsletter-ul LIFE.RO