fbpx

Căutare

Share this article

Că ne place, că nu ne place, TikTok este reţeaua socială cu cea mai mare creştere în ultimul an, fiind şi cea mai descărcată aplicaţie la nivel global în primele luni ale lui 2021. 59% dintre utilizatorii ei au sub 24 de ani, iar cele mai urmărite persoane de pe TikTok respectă regula de vârstă. Addison Rae, de exemplu, cea mai bine plătită şi cea de-a treia cea mai urmărită persoană de pe această platformă, câştigă la cei 20 de ani ai ei aproximativ 5 milioane de dolari anual.

Cine este Addison Rae şi cum a ajuns celebră pe TikTok

Americanca avea 18 ani când a început să folosească constant această platformă. Clipurile cu dansurile ei au făcut furori încă de la bun început, iar acum, la puţin peste 2 ani de la primul ei clip, are 82,8 milioane de urmăritori pe TikTok. Este cea de-a treia cea mai urmărită persoană de aici, după Charli D`Amelio şi Khaby Lame.

Dansul nu a fost însă o întâmplare în viaţa lui Addison. Tânăra ia lecţii de dans de la vârsta de 6 ani şi la scurt timp a început să participe la competiţii de profil prin întreaga ţară. Şi-a deschis contul pe TikTok în iulie 2019 şi a început să încarce clipuri video cu ea dansând pe cele mai în vogă melodii ale momentului. Succesul a luat-o prin surprindere chiar şi pe ea. Diverşi cântăreţi au început să o abordeze ca să facă clipuri pe muzica lor, contra cost. Primea, iniţial, 20 de dolari pentru asta. La numai câteva luni de la primul ei video pe TikTok avea însă deja 1 milion de urmăritori.

Şi-a dat seama că poate să transforme totul, aşa că a renunţat la facultate şi s-a concentrat să se dezvolte şi pe alte platforme, precum Youtube şi Instagram.

În ianuarie 2020 semna deja un contract cu o agenţie de management, iar la scurtă vreme începea şi parteneriatele plătite. A lansat şi un podcast împreună cu mama ei – Mama Knows Best (Mama ştie cel mai bine) în care abordau subiecte personale, dar şi referitoare la carierele amândurora.

Addison Rae şi mama ei, foto: seventeen.com
Citeşte şi: Fondatorul TikTok. Cum a reușit un antreprenor chinez să producă cea mai populară aplicație non gaming din lume? – LIFE.ro

A urmat lansarea într-un business clasic – o linie personală de cosmetice şi primul său rol într-un film realizat de Netflix, He`s All That, un remake după comedia pentru adolescenţi din 1999, She`s All That.

Revenind însă la platforma care i-a adus celebritatea, revista Forbes a făcut calculele campaniilor sale plătite şi a ajuns la concluzia că a reuşit să câştige într-un singur an aproximativ 5 milioane de dolari, ceea ce a transformat-o, fără doar şi poate, în cel mai bine plătit utilizator de pe TikTok. Printre companiile cu care a colaborat se numără unele precum Reebok, L`Oreal şi American Eagle.

Cum nimic nu pare să-i stea în cale tinerei atunci când îşi doreşte ceva, în primăvară Addison Rae s-a lansat şi în muzică. Primul ei single, Obsessed, are peste 23 de milioane de vizualizări pe Youtube şi în ciuda criticilor care susţin că doar banii sunt cei care i-au adus noua carieră, Addison simte că poate chiar mai mult decât atât.

“Fereastra oportunităţilor nu este mereu deschisă, iar toată lumea din echipa mea îmi reaminteşte mereu acest lucru, că trebuie să profit de aceste momente.”

Addison Rae şi familia ei, foto: www.stylesrant.com

Şi familia ei profită însă din plin de aceste momente. Părinţii lui Addison au şi ei conturi pe TikTok, fiecare cu câteva milioane de urmăritori, iar cei 2 fraţi mai mici împart şi ei un cont. De altfel, atunci când Addison a decis să renunţe la facultate ca să aibă mai mult timp pentru noua ei pasiune, mama ei nu doar că a fost de acord, dar a şi sprijinit-o şi a ajutat-o să se mute în Los Angeles, ca să fie mai aproape de celebrităţile cu care vrea să împartă scena. În scurt timp Adisson a devenit prietenă apropiată cu surorile Kardashian, aşa că se pare că scopul a fost atins.

Citeşte şi: Care sunt cele mai urmărite conturi de TikTok din România – LIFE.ro
read
next
promoted
articles
loading...

Abonează-te la newsletter-ul LIFE.RO