Andrei Botescu, Pegas: „Îmi place să anticipez viitorul”
Acum mai bine de 5 ani, Andrei Botescu a reinventat Pegas-ul, bicicleta copilăriei noastre. Business-ul său a ajuns un model pentru antreprenorii care, din pasiune, ajung să crească un brand, ca şi când acesta ar avea aripi.
Într-un interviu anterior, Andrei Botescu ne povestea şi despre celelalte pasiuni ale sale, dincolo de acest brand viu, urban, jucăuş. Antreprenorul îşi mărturisea pasiunea pentru călătorii: „Dacă nu aş avea acest proiect de suflet probabil aş calatori nonstop şi nu neapărat cu buget de acasă. Am văzut oameni „plecaţi în lume”, cum se spune, care stau de 8-10 ani şi fac mici job-uri care le asigură minimul necesar pentru a trăi şi sunt fericiţi că pot sta pe o plajă de vis, pe o insulă uitată de lume, unde nici nu ai ce să faci cu haine, maşini scumpe sau alte achiziţii care ne dau nouă, celor de pe continent, importanţă şi împlinire”.
În plus, se mândrea cu pasiunea sa pentru modă, pentru denim, în special: „Am o întreagă colecţie de „japanese selvedge denim”, am fost la târguri de profil la Milano şi am magazinele mele preferate în diferite ţări îndepărtate unde, atunci când ajung, nu mai ies jumătate de zi de acolo!”
Pentru că noi suntem convinşi că pasiunile ne definesc şi ne înfrumuseţează viaţa, am vrut să ştim mai multe despre pasiunile lui Andrei. Prima întrebare a venit firesc:
Ce înseamnă pasiunea pentru tine?
Pasiunea este un fel de obsesie care îţi mănâncă timpul şi viaţa. 🙂
Cum se înţeleg pasiunile cu antreprenoriatul?
Cel mai bine. Dacă faci antreprenoriat de dragul pasiunii, nu mai simţi că munceşti.
Ce oameni pasionaţi te-au inspirat de-a lungul vremii?
Elon Musk, Ray Kurtweil, Dave Asprey.
Ne-ai povestit despre pasiunea ta pentru călătorii, ce altceva îţi captează atenţia şi te pasionează?
Îmi place să anticipez viitorul. Îmi place tot ce se conturează ca un trend nou. În ultimul timp sunt pasionat de conceptul de sharing economy şi crowd based capitalism. Am ascultat un audible pe tema asta de vreo 8 ore de 3 ori, astfel că aproape am stat un weekend întreg în casă.
Ce domeniu te atrage destul încât are şanse să devină o pasiune?
Biohacking-ul. Cred că poţi să îţi iei viaţa în mâini. Cred că deja a venit momentul în care omul poate să îşi depăşească condiţia biologică.
Este Pegas-ul o pasiune pentru cei care au cumpărat o astfel de bicicletă?
Este multă emoţie şi pasiune oridecâteori vine cineva la noi şi cumpără un Pegas. Am pariat de curând pe această legătură emoţională. Facem o promoţie acum, de Black Friday, prin care, dacă omul ia o biclă şi vrea să o schimbe peste 5 ani, îi dăm noi alta gratis, dacă ne-o aduce pe cea veche. Mai precis, am pariat că nu o să vină nimeni cu ele la schimb, pentru că fiecare model şi colecţie are o valoare deosebită.
Acest articol face parte din campania LIFE is Passion în care vom arăta ce înseamnă cu adevărat să-ţi cultivi pasiunile. Campania se va încheia cu evenimentul LIFE is Passion în care pasiunile se vor materializa în experienţe pentru vizitatori.
LIFE is Passion se deschide pe data de 24 noiembrie cu un eveniment privat în vila Qreator by IQOS şi tot acolo va putea fi vizitată de publicul larg pe data de 25 noiembrie, între orele 10.00 şi 21.00.
Partenerii principali ai campaniei sunt Volvo şi Nespresso. Evenimentul este susţinut de Qreator by IQOS, Japanos, Domeniul Bogdan, Golf Room şi Aqua Carpatica.