Bella Hadid, imaginea noii campanii Bvlgari
“Fie că ne place sau nu, Bella Hadid este pe buzele tuturor acum, când continuă să domine scena modei”, scrie The Fashion Post despre modelul în vârstă de 21 de ani, care a devenit noua imagine a brandului Bvlgari. Surprinsă în ipostaze incredibile de către fotograful Terry Richardson (care a colaborat, printre alţii, cu Marc Jacobs, Aldo, Suprem, Sisley, Tom Ford, şi Yves Saint Laurent), frumoasa americancă promovează, în această nouă campanie, colecţia de accesorii toamnă-iarnă a brandului Italian.
Bella Hadid străluceşte într-o serie de imagini cu fundaluri colorate, în care poartă celebrele genţi Bvlgari din ediţia limitată Serpenti. Îmbrăcată în costum negru fără mâneci, în rochii sofisticate cu pene, sau pantaloni negri şi bluze cu paiete, Hadid etalează superbele genţi definite de culori curajoase, forme inovatoare, combinaţii grafice interesante, pietre preţioase de culoare verde smarald, rubiniu sau opal. (Elegantă şi îndrăzneaţă, colecţia Serpenti este rezultatul unei tehnici dezvoltate de Bulgari, în care efectul de matlasat este obţinut cu ajutorul micro-ştifturilor aplicate cu un şurub „invizibil” în spate).
Prin această campanie, Hadid continuă colaborarea cu Bvlgari, căruia îi promovează şi noul parfum cu miros de mosc, fructe şi flori „Goldea: The Roman Night„, ce urmează să fie lansat în luna septembrie. Unul dintre cele mai curtate modele, Bella Hadid a fost ambasador Nike şi Dior, a prezentat pe podium pentru Victoria’s Secret şi doar cu două săptămâni în urmă a purtat superbele bijuterii Bvlgari la Festivalul Internaţional de Film de la Cannes.