Britney Spears, ca pe vremuri, într-o campanie Kenzo
Cântăreaţa americană Britney Spears a împărtăşit de curând celor 18,9 milioane de followers de pe Instagram că ea este imaginea celei mai noi campanii a brandului franţuzesc Kenzo, ”La Collection Memento N°2”. Atunci când regizorii creativi de la Kenzo, Carol Lim şi Humberto Leon, i-au propus să devină imaginea acestei campanii de primăvară, Britney Spears a acceptat fără să stea pe gânduri. Motivul? Colecţia – un tribut adus colecţiei Kenzo Jeans din 1986, extrem de tinerească, alcătuită din geci din denim decupate, pantaloni scurţi, tricouri şi şepci de baseball, rucsacuri şi cizme până la genunchi – readuce în atenţie moda dar mai ales atitudinea rebelăl a anilor ’80.
Acel fel de a purta haine, nu neapărat frumoase, după cum îşi aminteşte Spears, era mai mult o atitudine ”revigorantă” pentru tinerii de atunci cărora nu le păsa câtuşi de puţin ce credeau ceilalţi despre hainele lor. Ori, tocmai despre această atitudine este vorba în campania ”La Collection Memento N°2”, pe care o reprezintă mai bine decât oricine artista în vârstă de 36 de ani, care cânta despre freamătul acelor ani în piese precum ”Baby One More Time” sau „Oops!… I Did It Again”.