Prima colecţie Burberry straight-to-consumer va fi promovată printr-o campanie semnată de fotograful Mario Testino. Aceasta a fost realizată la Galeria Walker Art din Liverpool şi are distribuţie britanică, formată din modele tinere, precum Jean Campbell, Cavan McCarthy şi Alex Dragulele. Colecţia are ca temă de inspiraţie opera Virginiei Woolf „Orlando”, contrastând stilurile masculine şi feminine în diferite perioade ale istoriei.
Pe lângă modele profesioniste, Testino include în campania de promovare şi o serie de portrete ale artizanilor casei de modă, a căror pasiune şi pricepere contribuie semnificativ la realizarea produselor Burberry. Primul dintre acestea este portretul celui care a creat noul model de geantă, The Bridle, o geantă inspirată din designul clasic ecvestru britanic.
Burberry anunţă parteneriatul cu brandul The New Craftsmen. Parteneriatul care se va lansa oficial în seara show-ului, va aduce în prim plan câţiva dintre cei mai buni artizani din Marea Britanie, care vor aduce la viaţă inspiraţia din spatele colecţiei Burberry în cadrul unei expoziţii cu un program divers de activităţi si instalaţii în noua locaţie din Londra a show-ului.
Show-ul Burberry va avea loc într-un spaţiu nou, „The Makers House”. Localizată pe strada Manette nr.1, în inima cartierului londonez Soho, „The Makers House” va fi deschisă vizitatorilor în perioada 21-27 septembrie, când va găzdui opere originale ale unor artizani britanici. Aceştia vor folosi spaţiul pentru a experimenta şi a crea, folosind inspiraţia colecţiei ca punct de plecare pentru munca lor.
Christopher Bailey, Chief Creative si Chief Executive Officer Burberry a spus de curând că „noua campanie Burberry este inspirată de Orlando, opera Virginiei Woolf şi îşi propune să recunoască valoarea meşterilor pricepuţi care realizează produsele Burberry. Suntem foarte mândri să facem publice portretele incredibile surprinse de Mario Testino atât ale tinerilor modele Jean Campbell, Cavan McCarthy şi Alex Dragulele, cât şi ale talentaţilor artizani Burberry.”
Noua colecţie Burberry va fi prezentată în cadrul Săptămânii Modei de la Londra. Pentru prima dată, colecţia pentru femei şi cea pentru bărbaţi vor fi prezentate împreună în primul show straight-to-consumer. Noua abordare în prezentare este menită să reducă semnificativ „distanţa” dintre momentul prezentării pieselor vestimentare pe catwalk şi disponibilitatea lor spre achiziţionare de către iubitorii de modă din întreaga lume. Noua colecţie va fi prezentată pe podiumul London Fashion Week luni, 19 Septembrie.
În România, produsele din noua colecţie vor disponibile în magazinul Burberry din str. Luterană nr. 4.