Burberry prinde viteză şi se inspiră din artă cu noua colecţie ”February”
Unde există educaţie&cultură, există artişti şi modă, idei şi frumuseţe care influenţează şi stimulează creativitatea. Când sculptorii ajung să îşi pună amprenta pe modă, aşa cum un pictor o poate face, atunci bucuria de a vedea şi a purta (de ce nu?) piesele rezultate este intensă, Brandul britanic Burberry a dezvăluit imagini exclusive din cea de-a doua colectie straight-to-consumer, care se lansează pe 20 februarie într-un show la Makers House din Londra, din inima cartierului Soho, în cadrul căruia vor fi expuse mai mult de 40 de lucrări ale artistului Henry Moore. Acesta a inflenţat întreaga colecţie: „Am fost fascinat dintotdeauna de marele sculptor britanic Henry Moore, iar lucrările sale au avut mereu o influenţă puternică asupra mea. Privindu-le, operele lui au declanşat o serie de discuţii în momentul în care am început să lucrăm la noua colecţie. Rezultatul este o colaborare fructuoasă cu Fundatia Henry Moore care nu s-a rezumat doar la un show de modă, ci s-a concretizat şi într-o expoziţie la Makers House.
Operele expuse vor arăta creativitatea si contribuţia enormă pe care a adus-o la dezvoltarea artei moderne din Marea Britanie si nu numai, şi sunt entuziasmat să prezentăm colecţia February alături de lucrările remarcabile ale artistului care ne-a fost sursă de inspiratie.”, a declarat Christopher Bailey, Chief Creative and Chief Executive Officer Burberry.
Colecţia February 2017 va fi promovată printr-o campaniei semnată de fotograful Josh Olins. Şedinţa foto a fost realizată la Henry Moore Studios & Gardens, Hertfordshire, fosta locuinţă a artistului, şi are distribuţie britanică, formată din tinere modele. Colecţia are ca temă de inspiraţie lucrările şi procesul de creaţie ale sculptorului britanic Henry Moore. Modul său propriu în care abordează proporţii, forme şi texturi, se traduce în colecţie în siluete sculpturale şi în asimetrii.
Piesele care compun cele două lookuri din campanie, pot fi comandate avans în flag-ship store-ul Burberry din Bucureşti: paltonul din material impermeabil, rochia cămaşă albă din bumbac, un pulover tricotat pe gât şi o bluză în dungi din bumbac.
Cine este Henry Spencer Moore
Este unul dintre cei mai importani artişti britanici (1898-1986) şi, necontestat, cel mia celebrat sculptor al secolului 20 la nivel internaţional. Este renumit pentru sculpturile monumentale, semi abstracte, din bronz, răspândite azi în întreaga lume.
Noua viteză a modei
Ca şi alte branduri (vezi Tommy Hilfiger, de exemplu) Burberry a decis să schimbe modul în care creează, prezintă şi vinde colecţiile, încă de acum un an.
Noua abordare este menită să reducă semnificativ distanţa dintre momentul prezentării pieselor vestimentare pe catwalk şi disponibilitatea lor spre achiziţionare de către iubitorii de modă din întreaga lume.