Bvlgari duce spiritul "dolce vita" la Paris
Bvlgari duce spiritul “dolce vita” (viaţă dulce) la Paris între 4 şi 30 iulie, când îşi expune, într-un magazin pop-up proapsăt inaugurat la Galeries Lafayette, utimele creaţii, incluzând ediţii limitate, inspirate de cinematografia anilor ’60. Într-un decor infuzat cu imagini de cinema reprezentând fete îmbrăcate după moda anilor ’60, floricele de porumb sau machiaje caracteristice acelei epoci, creaţiile marca Bvlgari – ceasuri, bijuterii, articole din piele, ochelari de soare – spun poveşti extravagante despre eleganţă, lux şi inovaţie. Nu lipseşte nici colecţia The Divas’ Dream, inspirată de liniile senzuale ale siluetei feminine, care reflectă ipostazele diferite ale femeii şi care face trimitere directă la Elizabeth Taylor în “Cleopatra”, unde actriţa a purtat bijuterii create de Bvlgari.
Parfumul Rose Goldea, colecţiile Diva şi Serpenti (din care face parte şi clasica geantă a brandului, „Serpenti Forever”), celebrele ceasuri Bvlgari – toate sunt expuse într-un mod inedit în magazinul pe de bulevardul Haussmann din Paris, şi anume într-un carusel animat de culori şi lumini, special conceput pentru expunerea lor.
Spiritul „dolce vita” – care caracterizează brandul Bvlgari, cunoscut mai cu seamă pentru bijuteriile ce îmbină pietre semipreţioase cu diamante sau monede – a stat la baza şi altor evenimente de acest gen, aşa cum a fost cel organizat de Bvlgari într-un magazin pop-up din Cairo.