Prin intermediul PharmAssist, pacienţii pot găsi medicamentele de care au nevoie şi care se dovedesc a avea o disponibilitate redusă. Linia telefonică pusă la dispoziţie, îi ajută pe aceştia să afle la ce farmacie se poate găsi medicamentul căutat. Dezvoltat ca un serviciu cu valoare adăugată, noul call-center PharmAssist este oficial operaţional începând din 15 iunie 2016, cu program de lucru de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 18:00. Prin apelarea gratuită din orice reţea de telefonie a numărului verde 0800 500 800, pacienţii interesaţi pot afla informaţii despre produse şi pot solicita rezervarea acestora într-o farmacie de proximitate afiliată programului PharmAssist. În cazul în care medicamentele solicitate nu sunt disponibile, echipa PharmAssist comandă produsele necesare direct de la furnizori şi le rezervă timp de 48 de ore în farmacia afiliată preferată de pacient. Totodată, prin relaţia strânsă cu reprezentanţii companiilor farmaceutice, echipa PharmAssist poate oferi informaţii despre orice produs de care pacienţii au nevoie.
„Am dezvoltat acest proiect pornind de la lipsa de informare a pacienţilor privind disponibilitatea produselor în farmacii. De aceea, am pregătit o echipă de profesionişti cu experienţă atât în domeniul farmaceutic, cât şi în comunicarea cu clienţii, punând la dispoziţie toate resursele grupului care verifică în timp real disponibilitatea anumitor medicamente şi care rezervă produsul solicitat de către pacienţi în cea mai apropiată farmacie afiliată programului PharmAssist. Astfel, pacienţii câştigă timp şi se simt mult mai confortabil, ştiind că au acces rapid la tratamentul prescris. Practic, prin PharmAssist, tratamentul necesar se află la un apel distanţă” – a explicat Robert Popescu, CEO A&D Pharma.