Cara Delevingne, imaginea noii campanii “Do You”, de la Puma
Actriţa şi fotomodelul Cara Delevingne, preferata unor case de modă precum Chanel şi Dolce & Gabbana, a devenit imaginea celei mai noi campanii Puma, “Do You”, ce “îşi propune să inspire femeile de pretutindeni”, după cum spun reprezentanţii brandului. Cara Delevingne (24 de ani) prezentând o selecţie de articole sport, printre care adidaşii Puma Suede Heart, tricouri, sutiene şi costume de baie, este adorabilă în imagini în care apare alături de un simpatic pui de pumă. Cu un-make up minimalist, look sălbatic şi atitudine sexy, Delevingne te face să-ţi imaginezi că şi tu ai arăta perfect în articolele acestei colecţii de primăvară-vară.
“Campania Do You este despre acceptarea de sine, indiferent de greşelile pe care le-ai făcut…Cred că este specială pentru că are un astfel de mesaj”, mărturiseşte fotomodelul.
Nu este prima dată când Delevingne s-a alăturat echipei Puma, al cărui director de creaţie este Rihanna, aceasta reprezentând imaginea brandului şi în prima campanie “Do You”, din toamna anului trecut.
Cara Delevingne completează astfel lista cu ambasadori ai brandului german Puma, în care se regăsesc numele cântăreţei Rihanna şi cel al fotomodelului şi designerului vestimentar Kylie Jenner.