Casa de modă Ivyrevel şi-a unit forţele cu Google pentru a crea rochii inspirate de datele personale ale utilizatorilor de telefoane mobile
Casa de modă Ivyrevel (proiect online susţinut de H&M şi PayPal) a făcut echipă cu Google pentru a crea rochii inspirate de datele personale ale utilizatorilor de telefoane mobile, aflăm de pe independent.co.uk.
Proiectul, numit „Couture Coded„, foloseşte o aplicaţie Android concepută pentru a monitoriza mai multe aspecte ale stilului de viaţă al utilizatorilor, inclusiv rutele de călătorie, orele de masă şi starea vremii.
Informaţiile colectate de aplicaţia Android pe parcursul unei săptămâni – evident, doar cu acordul utilizatorilor – vor putea fi folosite pentru a crea o rochie personalizată digital, ce poate fi cumpărată ulterior cu ajutorul aplicaţiei. Aceste date vor influenţa alegerea culorilor, a materialelor şi detaliilor din care vor fi create rochiile, despre ale căror stil şi ulititate (petrecere, gală, business) se vor pronunţa utilizatorii.
Într-un exemplu, aplicaţia a creat o rochie din catifea neagră (detaliu determinat de faptul că purtătoarea, nimeni alta decât Kenza Zouiten, co-fondatoarea Ivyrevel) se afla la momentul respectiv în Stockholm, Suedia, unde erau -2 grade Celsius) îmbodobită cu diamante (detaliu influenţat de obiceiul lui Kenza de a dansa).
Prima rochie realizată cu ajutorul aplicaţiei – care nu este încă valabilă şi care foloseşte Awareness API Google, o platformă prezentată în 2016 la conferinţa de dezvolatre I/O susţinută de Google la San Francisco – va fi numită “Data Dress” şi va avea preţuri începând cu 99 de dolari.
Dacă eşti curioasă de ce anume este în stare această aplicaţie, te poţi înscrie pe site-ul Ivyrevel şi poţi avea astfel şansa de a câştiga o rochie “Data Dress”.