Ce legătură are IKEA cu testele de sarcină
IKEA este unul dintre cele mai creative branduri în materie de advertising. Brandul suedez a lansat o nouă campanie în acest an, o campanie dedicată în special doamnelor. Vi se poate părea ciudat, însă, reclama IKEA publicată într-o cunoscută revistă suedeză vă provoacă să… faceţi un test de sarcină.
Pagina de advertising este realizată în colaborare cu laboratoarele Mercene din Suedia şi funcţionează exact ca un test de sarcină.
Reclama prezintă un pătuţ pentru copii, marca SUNDVIK, care costă 995 de coroane suedeze. În partea de jos a paginii, doamnele găsesc o zonă similară unui test de sarcină. Trebuie să toarne câteva picături de urină. Dacă nivelul hormonului de sarcină (hCG) este crescut nu apar două liniuţe, ca la testele de sarcină obişnuită, ci pagina de advertising apare, scris cu roşu, noul preţ promoţional al pătuţului: 495 de coroane (cca 60 de dolari, adică o reducere de aproape 60%). Din păcate promoţia este valabilă doar în Suedia (deocamdată?!).
„Peeing on this ad may change your life” (dacă urinezi pe această pagină publicitară s-ar putea să ţi se schimbe viaţa!) – acesta este sloganul campaniei IKEA.
IKEA – Pee Ad from Ourwork on Vimeo.
Ştim, pare destul de ciudat ca o companie să vă ceară să urinaţi pe pagina sa de reclamă, însă IKEA se mândreşte că produsele sale sunt inspirate de viaţa însăşi şi că fac parte din viaţa de zi cu zi a cumpărătorilor. „Viaţa e plină de momente magice, care schimbă destine, iar IKEA vrea să fie alături de oameni când se întâmplă asta”, au declarat reprezentanţi ai companiei.
Rămâne un semn de întrebare. Clientele trebuie să se prezinte la magazin cu pagina-test de sarcină? Ar fi cam ciudat pentru casierii din magazin, nu-i aşa?