Cea mai nouă campanie Dior este despre feminitate şi feminism
“Dior îşi construieşte propria armată de modele cu stil şi cu personalitate puternică, la fel cum a făcut Olivier Rousteing pentru Balmain?”, se întreabă cei de la FashionNetwork cu privire la cea mai nouă campanie Dior. Maria Grazia Chiuri, designerul vestimentar italian care este director de creaţie Dior din 2016, a ales pentru campania colecţiei de toamnă-iarnă 2017, nouă modele cu personalităţi puternice, ce provin din medii şi culturi diferite.
Ruth Bell, care a aparut şi în altă campanie Dior, Grace Hartzel, Selena Forrest, Jing Wen, Adwoa Aboah, Fernanda Ly, Ellen Rosa, Aira Ferreira şi Camille Hurel sunt fotomodelele care pozează în această nouă campanie ce mizează pe ideea de feminism/feminitate.
Fotografiate de Brigitte Lacombe (cunoscută fotografă franceză care a colaborat, printre altele, pentru filme regizate de David Mamet sau Martin Scorsese), în ipostaze ce le evidenţiază personalitatea unică, solidaritatea şi siguranţa de sine, cele nouă modele pozează cu braţele încrucişate, cu mâinile în buzunar sau sprijinite unele de celelalte. Rochii şi bluze, pantaloni şi salopete din denim, paltoane şi sacouri – toate în nunaţe de bleumarin evidenţiate prin contraste şi jocuri de umbre şi lumini – îmbină eleganţa şi fineţea, forţa şi autenticitatea.
„Dintre toate culorile, bleumarinul este singurul care poate concura vreodată cu negrul, având aceleaşi calităţi”, nota Christian Dior în “Micul dicţionar de modă”, pe care l-a scris în 1954. Maria Grazia Chiuri dovedeşte acest lucru prin această viziune creativă căreia îi dau un plus de valoare cele nouă modele extrem de frumoase şi expresive.