Cindy Cawford, înapoi în anii ’90 cu colecţia “The Crawford”
Fiica ei este “obsedată” de jeansii Re/Done, aşa că lui Cindy Cawford i-a fost destul de uşor să răspundă provocării de a lansa o colecţie capsulă împreună cu brandul american, cunoscut pentru creaţii în stil vintage şi pentru faptul că nu foloseşte substanţe chimice dure.
Şi bine a făcut, pentru că fotomodelul, în vârstă astăzi de 51 de ani, ne reaminteşte prin această colecţie cât de sexy poate fi o femeie într-o pereche de jeansi. Campania de promovare a colecţiei, numită “The Crawford”, ne-o arată în imagini dintre cele mai “hot”, care nu sunt prea departe de cele cu Cindy Crawford în anii ’90, când făcea reclamă la blugii Levi’s sau la Pepsi Cola.
Crawford readuce, într-un fel, spiritul anilor ’90 înapoi prin blugii, hanoracele şi tricourile pe care le conţine colecţia, la care a contribuit, nu doar cu talentul ei de fotomodel ci şi cu cel de designer. Unul din modelele de blugi pe care le-a creat îmreună cu Re/Done este aşa numitul “mom jeans”, stil reprezentativ pentru anii ’90, considerat de multe femei destul de neprietenos datorită croiului drept care nu ar avantaja atât de bine posteriorul şi talia. Cindy Cawford demonstreazâ însă că nu e chiar aşa şi că “mom jeans” poate fi extrem de şic şi confortabil şi că poate avantaja silueta unei femei.
Fotomodelul arată demenţial, atât în acest model (sunt imagini în care apare şi topless), cât şi în modelul “skinny jean”, pe care le promovează noua colecţie.
Cindy şi-a prezentat ieri creaţiile pe contul ei de Instagram, unde are 2,3 milioane de followers, şi de unde doar 20 de norocoşi pot cumpăra acum articolele acestei colecţii. Ceilalţi vor trebui să aştepte până la jumătatea lunii septembrie, când “The Crawford” va fi lansată oficial şi când va fi valabilă pe site-ul Re/Done, precum şi la Barneys din New York, Colette din Paris şi Ron Herman din Japonia. Preţurile variază între 125 şi 328 dolari.