Corina Sterea și drumul de la consultanță de business la „Eu sunt Ana„
Corina Sterea este consultant de afaceri, antreprenor, în timpul pandemiei a condus o afacere în industria frumuseții, iar acum dezvoltă „Eu sunt Ana”, o rețea dedicată doamnelor implicate în business, consultanță sau antreprenoriat din România.
Ce este ”Eu sunt Ana” și cine este Ana?
Corina Sterea: Ana este oricare dintre noi. Ana este ambițioasă, nonconformistă și autentică. Altfel spus, Ana este un acronim, iar proiectul a pornit o dată cu munca mea de antreprenoare. Am descoperit astfel multe povești despre tot felul de provocări pe care femeile le au și a venit natural ideea că este important să fac ceva ca aceste povești și provocări să fie exploatate.
Mie îmi place să aduc în față modele feminine, modele care să inspire, care să povestească despre lecțiile lor învățate, despre poveștile lor de succes sau despre provocările lor.
Pe tine cine te inspiră? Tu de unde ți-ai luat modelele?
Corina Sterea: Eu am cunoscut foarte multe comunități de networking, am descoperit femei care m-au inspirat, femei de business, vedete sau doamne care apreciază viașța discretă. Ce-am descoperit este că mă simt inspirată de femeile autentice, care realizează lucruri ce merită apreciate, care creează lucruri de valoare. Iar ce fac acum este să pun în valoare doamnele dintre cele pe care le-am cunoscut eu și să aduc în fața oamenilor ceea ce am văzut și eu și m-a inspirat.
Tu când ți-ai asumat acest demers antreprenorial și de ce?
Corina Sterea: În 2018 am pornit la drum din dorința de a face lucrurile în stilul meu, în tiparele mele.
Ce făcuseși până atunci și ce voiai să schimbi?
Corina Sterea: Până atunci, eu am fost vreme de vreo 10 ani consultant de business, cu proiecte și foarte multe ghiduri. Petreceam foarte mult timp în birou, în contact cu oamenii, e adevărat, dar nu în contact cu oamenii de la care să caut inspirație, ci pentru a găsi informații tehnice. Mi-am dat seama că zona asta tehnică a fost pentru mine o perioadă, dar care avea să se termine curând. Voiam să ies din niște tipare, voiam să creez propriile mele tipare. Atunci am avut ocazia, cumva imboldul să găsesc o finanțare start-up, am aplicat și de-acolo a pornit tot tăvălugul. (râde)
Adică ce ai făcut?
Corina Sterea: Am obținut finanțare și am creat business-ul pe care l-am dezvoltat și încă o fac în prezent. Pure Salon e un concept pe care l-am creat și care mă reprezintă, este un concept bazat în primul rând pe simplitate, rafinament, eleganță, adică lucruri simple și de calitate. Am căutat să impun standarde nenegociabile în ce privește serviciile și mă bucur că am reușit să creez experiența, așa cum eu am gândit-o, așa cum eu mi-am dorit-o.
Acum însă îmi duc energia în a crea comunități, evenimente unde interacțiunea cu oamenii, acest schimb de energie de calitate sunt esențiale.
Deci faci networking?
Corina Sterea: Pentru că sunt un om care conectează oameni, îi pun în legătură, pentru că au ceva de discutat și de dezvoltat. Întotdeauna când văd o oportunitate – și nu doar pentru mine, ci și pentru alții, creez în conexiune să vadă ce poate ieși.
Ce-ți aduce ție această experiență?
Corina Sterea: Cumva e satisfacția faptului că am un scop anume, o misiune pe care o împlinesc. Ofer conexiuni, ofer un mediu, ofer o comunitate, informații cu valoare adăugată, ofer energia mea – toate astea mie îmi dau bucurie, mă motivează să fac mai mult.
Avem un calendar de evenimente pentru anul viitor, deja gândesc să fac o serie de workshop-uri, o serie de podcast-uri cu invitatele noastre, adică sunt lucruri pe care le dezvolt și cred în proiectul ăsta. Aș vrea ca „Eu sunt Ana” să inspire femeile să-și pună în valoare adevăratul potențial. Să aibă curajul să pună în practică inspirația.