Karl Lagerfeld, directorul artistic al casei de modă Chanel, a anunţat luni că îşi lansează propriul brand hotelier, care va începe să funcţioneze în 2018, odată cu deschiderea unui prim hotel de 6 stele în Macao.
Macao este o regiune chineză cu regim special de administrare, considerată o veritabilă „Mecca” a jocurilor de noroc datorită numărul ridicat de cazinouri pe care le deţine, aşa cum spune Le Figaro, citat de news.ro.
Celebrul creator de modă, care are deja o colaborare cu hotelul parizian Le Crillon şi cu hotelul Métropole din Monaco, a spus că este „fericit să anunţe dezvoltarea activităţilor (sale) prin crearea unei mărci hoteliere internaţionale” care îi va purta numele.
Karl Largerfeld urmează astfel exemplul altor nume mari din industria modei, precum Armani şi Versace, care deţin deja mărci hoteliere proprii. Potrivit lui Pier Paolo Righi, preşedintele şi CEO-ul grupului Karl Lagerfeld, hotelul din Macao, fostă colonie portugheză revenită în 1999 sub tutelă chineză, este programat să fie inaugurat în 2018.