David Beckham vrea să revitalizeze brandul Kent & Curwen
David Beckham, care a stabilit tendinţe atât în fotbal cât şi în modă, vrea să revigoreze un brand vechi de aproape 100 de ani, aflăm din Esquire. Este vorba de Kent & Curwen, marcă de haine sport, al cărui co-proprietar este fotbalistul. Pentru asta, şi-a unit forţele cu irlandezul Daniel Kearns, fost director de creaţie la Alexander McQueen, Yves Saint Laurent şi designer la Emanuel Ungaro şi John Galliano.
Cunoscută pentru modele clasice de vestimentaţie destinată sporturilor (printre care şi celebrul pulover de cricket cu trandafir englezesc) Kent & Curwen îşi reîmprospătează astfel gama, inspirată, în mare parte, de estetica lui David Beckham.
Puloverul de cricket, tricoul de rugby, hainele dungate “regatta stripes” – pe care cei doi le-au descoperit prin depozitele vechi ale mărcii – sunt printre modelele reinterpretate de aceştia în ideea de a le face din nou actuale şi autentice.
“O dată cu implicarea mea în brand şi în acest proiect, mi-am dorit să mă întorc la rădăcinile acestei mărci, să-i păstrez istoria şi moştenirea dar şi să o duc mai departe”, spune David Backhman mărturisind că este “110% implicat creativ”.
Prima colecţie rezultată din această colaborare – lansată de curând la Londra şi promovată printr-o campanie din care face parte şi un filmuleţ noir cu Beckham – readuce astfel în lumină un brand cu o istorie impresionantă (înfiinţat în 1920, Kent & Curwen a echipat, printre altele, în 1930, un club de cricket de la Hollywood, al cărui portar a fost actorul Boris Karloff) şi un stil adorat de cluburile britanice de vânătoare şi cricket, de regimente militare, şcoli şi universităţi.
Pulovere, tricouri, haine lungi, jachete, pantaloni, accesorii – definesc colecţia lui Beckaham şi Kearns, disponibilă acum pe kentandcurwen.com, la preţuri cuprinse între 75 şi 1.095 euro.