Dior în lumea lui Zorro. Jennifer Lawrence este ghid
Jennifer Lawrence (protagonista din “The Hunger Games„) este imaginea Christian Dior încă din 2012, când promova una din genţile brandului francez. Acum, actriţa în vârstă de 27 de ani reprezintă o campanie dedicată colecţiei Cruise 2018.
Campania – inspirată de artista americană Georgia O’Keeffe, cunoscută pentru picturile ei cu peisaje mexicane – ne-o arată pe Jennifer Lawrence într-o ipostază interesantă. Fotografiată în diferite locuri din New Mexico de către Brigitte Lacombe (care a lucrat cu regizori de film precum Sam Mendes, David Mamet, Martin Scorsese), Lawrence este răvăşitoare în imagini alb-negru sau color, care o surprind îmbrăcată în pantaloni şi rochii lungi înflorate, accesorizate cu pălărie de tip sombrero, genţi Dior şi bocanci. Machiaj minimalist, expresii candide, jocuri delicate de umbre şi lumini completează aceste imagini exotice, în care Jennifer Lawrence chiar arată ca o mexicancă. Zorro s-ar fi îndrăgostit, fără doar şi poate, de ea!
„O cercetare care este mai presus de toate o călătorie interioară, o călătorie despre sine şi despre propria identitate feminină„, descrie această camapnie Maria Grazia Chiuri, directorul artistic al Christian Dior, care pune accent, ca de fiecare dată, pe feminitate şi forţă interioară.
Faptul că brandul a dorit ca Jennifer Lawrence să îl reprezinte şi de această dată nu este, aşadar, deloc întâmplător având în vedere că actriţa (câştigătoare a unui Oscar pentru rolul ei din „Silver Linings Playbook„) este o susţinătoare a drepturilor femeilor şi a egalităţii dintre sexe (e vestită pentru lupta ei în ceea ce priveşte plata egală a femeilor şi bărbaţilor). Lawrence, care în 2014 a semnat cu Dior un acord de 11 milioane de lire sterline pentru trei ani, este, de altfel, una dintre cel mai bine plătite actriţe din lume (în 2015 şi 2016 conducea topurile de acest gen).