Documentare muzicale produse de Billboard, de acum pe Snapchat Discover
O serie de documentare muzicale produse de Billboard tocmai a fost lansată pe platforma Snapchat Discover, anunţă CNBC.
Numită „Artist’s Pass”, seria de documentare oferă imagini din spatele scenei cu muzicieni precum Luke Bryan, Demi Lovato şi Rae Sremmurd (printre primii anunţaţi) privind pregătirea concertelor, interacţiunea cu fanii, călătoriile din turnee.
Sponsorizate de Honda, episoadele acestei serii vor putea fi urmărite de două ori pe săptămână, vor fi disponibile pe Snapchat Discover (deţinută de compania Snap Inc.) timp de 48 de ore şi nu vor depăşi 5 minute fiecare.
De ce tocmai Snapchat Discover? Pentru că Snapchat Discover – care a găzduit până acum conţinut legat de festivaluri de muzică precum Lollapalooza sau gale importante precum Grammy – este, după cum spune John Amato, preşedintele Billboard, “prima platformă pentru generaţia Millennial”.
Aşadar, “Artist Pass”, ce are ca targhet tineri cu vârste până în 30 de ani, ar putea fi primul semn că Snapchat Discover ar putea deveni concurentul unor platforme de streaming ca Apple Music, care a difuzat până acum o serie de materiale cu conţinut video precum documentarul “Harry Styles: Behind the Album” (dedicat muzicinaului Harry Styles, de la One Direction), sau cel despre producătorul american Clive Davis, precum şi concertele unor artişti gen Taylor Swift.
Primul oaspete al seriei “Artist Pass” este cântăreţul de muzică country Luke Bryan, urmând ca Demi Lovato şi Rae Sremmurd să-i urmeze.