Emma Watson promovează moda etică prin Instagram
Ştim deja că actriţa britanică Emma Watson (Hermione Granger din seria de filme „Harry Potter”) este implicată în tot felul de campanii pentru drepturile femeii – a fost ambasadoarea UN Women, organizaţie ce luptă pentru egalitatea dintre sexe şi pentru emanciparea femeii şi ambasadoarea Camfed International, mişcare de educare a fetelor din zonele rurale ale Africii -, dar şi în campanii pentru susţinerea proiectelor ecologice sau aşa zisului “Fair Trade” (comerţ echitabil ce presupune facilitarea accesului unor producători dezavantajaţi la o piaţă dezvoltată).
Doar în urmă cu două zile, Emma Watson – aflată într-un turneu de promovre a celui mai recent film (“Beauty and the Beast”, în care joacă alături de actorii Dan Stevens, Sir Ian McKellen şi Emma Thompson) -, şi-a făcut un cont special pe Instagram prin care continuă să promoveze moda etică (este o ferventă susţinătoare a acestui tip de modă ce promovează un stil de viaţă sănătos), aflăm de pe independent.co.uk.
Imagini cu actriţa îmbrăcată într-o haină creată de Stella McCartney (designer britanic cunoscut pentru hainele realizate din materiale reciclate şi regenerate) şi o bluză marca Filippa K (brand suedez ce promovează, de asemenea, materialele reciclate) dar şi imagini în care poartă outfit-uri semnate Oscar de la Renta, Burberry şi Louis Vitton (evindent, pe aceaşi linie tematică) pun în lumină spiritul neobosit al acestei tinere actriţe (nu are decât 26 de ani) care luptă, iată, prin cele mai simple mijloace, pentru o lume mai bună.
Nu este prima dată când, în timpul promovării unui film, Emma Watson poartă astfel de haine. În 2015, în timpul turneului de promovare a filmului „Regression”, actriţa a purtat de asemenea rochii create de diferiţi designeri ce folosesc metode etice şi ecologice în crearea articolelor vestimentare.
Acest drăguţ proiect al Emmei de pe Instagram se numeşte “The Press Tour” şi a strâns, cu primele trei postări, 195.000 de accesări în primele opt ore de la lansare. Va fi cu siguranţă urmărit din ce în ce mai mulţi utilizatori având în vedere că “The Press Tour” ar putea oferi, atât imagini cu haine etice, cât şi imagini din culisele unui turneu de promovare.