Iubitorii de genţi au un nou loc de exaltare şi cultivare a acestei pasiuni – cel mai nou magazin Furla care se deschide în septembrie la Băneasa Shopping City. Destinat exclusive genţilor, magazinul adună în cei 126 mp creativitatea şi eleganţa fără vârstă a celebrului brand italian. Aici se regăseşte colecţia de genţi pentru toamnă/iarnă 2016 care propune modele în culori luminoase, cu un design smart, din piele high-end, în spiritul ludic, optimist, caracteristic Furla.
Brandul Furla este 100 % italian, în istorie şi spirit. Fondată în anul 1927 la Bologna de Aldo şi Margherita Furlanetto, Furla se apropie de aniversarea a 90 de ani puternic ancorată în trecutul solid al flerului său pentru frumuseţe, designului inovator, tradiţionalei sale măiestrii şi expertizei iscusiţilor săi artizani.
Brandul Furla este adus în România în sistem de franciză de Millenium Pro Design. Redeschiderea marchează un nou capitol Furla în România. După un prim contact cu publicul românesc pe una din arterele comerciale ale Capitalei, Furla şi-a concentrat portofoliul exclusiv în travel retail, offline şi online.
Inaugurând constant noi linii de produse şi magazine pe întreg mapamondul, Furla şi-a dublat vânzările globale în ultimii cinci ani. Creştere datorată mai ales expansiunii asiatice, acolo unde expresivitatea colorată şi ADN-ul italian al brandului au atras rapid un segment de public important. Anul trecut, 2 milioane de genţi Furla s-au vândut în întreaga lume, câte una la fiecare 16 secunde.