Giorgio Armani îi provoacă la competiţie pe studenţii de la modă din Marea Britanie
Giorgio Armani încurajează creativitatea printr-o competiţie adresată studenţilor la design vestimentar din Marea Britanie. Lansată acum câteva zile, sub numele de “New Bond”, competiţia a fost gândită iniţial cu scopul de a sărbători colecţia de primăvară-vară “Emporio Armani” 2018, ce va fi prezentată pentru prima dată la London Fashion Week, în luna septembrie, dar şi deschiderea unui nou magazin Emporio Armani pe Bond Street, Londra.
Cei care vor aplica pentru această competiţie, vor trebui să aducă o nouă interpretare unor modele iconice din colecţia Emporio Armani, mai exact, să le regândescă în stil britanic. Aceştia vor putea alege una din cele trei categorii de creaţii ale colecţiei – articole de îmbrăcăminte, încălţăminte sau genţi -, pentru care să realizeze câte trei modele. Propunerile vor fi analizate chiar de Giorgio Armani, cele trei modele selectate urmând să intre în producţie iar apoi să fie vândute în trei magazine Emporio Armani din Londra, Manchester şi Glasgow, precum şi pe site-ul brandului. În timp ce, câştigătorii (tot trei la număr) vor avea şansa să lucreze, timp de trei luni, în atelierele de creaţie ale designerului de la Milano, unde vor concepe, practic, o colecţie-capsulă ce va fi integrată în colecţia de primăvară-vară “Emporio Armani” 2018.
De ce studenţi britanici?” Pentru că, explică, Armani, “şcolile britanice de design se numără printre cele mai interesante de pe scena actuală”, acestea producând “talente unice” şi încurajând “originalitatea şi individualitatea”. “Cred că pentru a avea succes în modă, creativitatea trebuie să meargă mână în mână cu o abordare pragmatică şi realistă. Aş dori să folosesc această iniţiativă pentru a încuraja un dialog între aceste două elemente, oferind câştigătorilor o oportunitate utilă de a reuşi şi de a avansa în carieră”, a declarat designerul.