Gucci şi Jane Austen, în cea mai nouă colecţie de genţi a brandului
Creativitatea, pasiunea pentru istorie şi inedit, spiritul ludic atăt de caracteristice lui Alessandro Michele, directorul creativ al Gucci, se întâlnesc în cea mai nouă colecţie a brandului italian. Este vorba de o serie limitată de genţi realizate din piele roşie, neagră şi albă ale căror vedete sunt, dincolo de designul floral fin şi mânerele din lemn de bambus, cărţile pe care le conţine fiecare din genţile seriei.
Aceste superbe genţi de mână – împodobite cu inimioare sau capete de feline finisate în smalţuri colorate şi pietre preţioase – sunt aşadar, nu doar pentru femeile care ţin pasul cu moda, ci şi pentru acelea care apreciază rarităţile şi intuiesc forţa întrepătrunderii dintre arte şi culturi.
Micuţa carte de buzunar pe care o conţine fiecare geantă se numeşte “Juvenilia” şi reprezintă o compilaţie de povestiri scrise de autoarea britanică Jane Austen în timpul adolescenţei sale de la sfârşitul secolului al XVIII-lea. Cartea a fost tipărită special pentru această ediţie limitată şi evidenţiază un obicei al femeilor de pe la 1700, acela de a purta cărţi în genţile de mână în timpul călătoriilor cu mijloace de transport public.
Coperta cărţii, realizată în ton cu designul de interior al genţilor, repetă motive floarale fin stilizate ce amintesc de epoca în care a trăit autoarea romanului „Mândrie şi prejudecată„.
Genţile colecţiei sunt deja valabile în magazinele Gucci din întreaga lume dar şi pe site-ul brandului, la preţul de aproximativ 3.000 de lire sterline.