Jennifer Lopez, noua Guess Girl
Imaginea de femeie fatală cu care o asociem mai tot timpul pe frumoasa cântăreaţă şi actriţă Jennifer Lopez, se potriveşte mănuşă şi în cea mai nouă companie a brandului de blugi Guess. Noua imagine a celebrei mărci, new yorkeza Lopez îşi etalează senzualitatea în instantanee alb negru în care apare îmbrăcată în blugi sexy şi maieu cu decolteu generos, ţinând microfonul în mână şi aruncându-şi părul pe spate.
„Când m-a sunat Paul Marciano cerându-mi să devin noua Guess Girl, am fost încântată să mă alătur unui brand iconic pe care l-am iubit de când eram adolescentă„, mărturiseşte Lopez, citată de In Style, referitor la propunerea pe care i-a făcut-o designerul Paul Marciano, co-fondator al Guess. Astfel, campania de primăvară 2018, care este regizată de Marciano şi filmată de fotografa Tatiana Gerusova, este inspirată de cariera lui J.Lo şi de ritmul alert al vieţii sale în încercarea de a surprinde esenţa şi stilul personal al lui Lopez.
„Impactul şi influenţa lui Jennifer continuă să crească, iar această campanie sărbătoreşte ideea conform căreia femeile vor deveni mai frumoase şi mai talentate pe măsură ce vor câştiga experienţă de viaţă. Frumuseţea ei străluceşte în această campanie şi sunt atât de încântat că Jennifer a acceptat să fie noua noastră Guess Girl şi, în acelaşi timp, „Femme Fatale” a la Marciano„, declară designerul Paul Marciano.
Jennifer Lopez (48 de ani) este o artistă împlinită care continuă, aşa cum apreciază şi designerul, să urce treptele faimei. Fosta soţie a cântăreţului Marc Anthony, mamă a doi copii şi iubita fostului jucător de baseball, Alex Rodriguez ( 42 de ani), împacă de minune cariera ei tv cu deja celebra serie de concerte „All I Have Las Vegas” din Las Vegas şi cu colaborări precum cea actuală.